Friday, January 2, 2009

Back to 2oo8

Trykk på bildene for å se de større :]

Januar:
Ikke den beste starten på et år, men who cares? Jeg fant ut mer om meg selv og at jeg ville finne ut hvem jeg egentlig var. Denne måneden var jeg også på intervju med EF. Bare noen dager senere fikk jeg vite at jeg fikk muligheten til å være utvekslingsstundent :] Ble også kjent med noen nye folk og UKM var også i gang ^^


Februar:
Haha, jeg husker ikke en eneste ting fra denne mnd'n :o Det eneste bloggen min kan fortelle ut fra dette er at jeg fikk meg en blogg ^^ lol

Mars:
Min kjære søster har bursdag samt min beste venninne ^^ Vi bestilte billetter til Good Charlotte konsert i Stockholm, noe som senere ble avlyst. Konsert billettene til Norwegian wood var også bestilt ^^ Det var også den eneste tiden jeg ble tatt skikkelig av russen. Noe jeg er glad for :) lol

April:
Jeg fylte 17 år (noe jeg vil være for evig og alltid lol). Mye gikk til jobb så husker ikke mye fra denne tiden heller. hm.
17 år

Mai:
Vennene mine fant opp en fin historie om at noen hadde kidnappet meg. Lang historie, lol :) Jeg dro også på Kråkereiret på konsert ^^ Fikk også gratis inngang, såå ikke dårlig ;) All Time Low stod også på lista for konserter og ikke nok med at jeg fikk med Mari på konserten, men så fikk vi også møte de "backstage" :D


Juni:
Oh yeah, Norwegian wood :D Jimmy eat world og Queens of the stone age var så bra jeg hadde husket de ^^ Igjen fikk jeg Mari med på denne konserten ^^ Ikke nok med det, jeg fikk henne også med på West Coast Riot konserten, men det betydde også at vi måtte si nei til å arbeide på Hove festivalen noe jeg fikk henne til å signe opp på :) Wow, shit denne mnd fikk jeg Mari til å gjøre saker gitt ^^ Vi takket nei!


Juli:
5. Juli så gifter altså søstern min seg :) Gratulerer nok en gang! Vi tok også turen til Oslo, på konserten til Iron Maiden, Avenged Sevenfold var oppvarmings bandet. Denne gangen var det Mari som fikk meg overtalt ^^ Familie tur til Åmål :)) Jeg fikk også vertsfamilie, men nedturen var at avreise datoen min var flyttet 2 dager, . Tilbake..


August:
Jeg fikk vite at livet mitt skulle bli pakket ned i 2x23 kg. Umulig, men greide det flott :) Farvel til familie og kjente på to dager.... Siste dagen klarte jeg også å misse bussen fra Åmål som gjorde at jeg mistet 2 timer :/ Oh well. Overnattet i Los Angels en dag og smakte på Burrito for første gang ^^ (noe som er så godt nå:)) Første skoledag og drivers ed.


September:
Jeg fikk sjansen til å oppleve Grand Canyon. Utrolig stilig :) Jeg tok også turen til Las Vegas for første gang noe som fikk meg til å skjønne hvordan Vegas egentlig var. What happens in Vegas, stays in Vegas. Jeg spiste kinamat fra sånne kartonger jeg bare hadde sett på tv før ^^ Min første football game og Homecoming ^^ Jeg fikk også en del nye venner :) bl.a Kenny og Skyler :)


Oktober:
OOOH! ANGELS AND AIRWAVES konsert på meg da ^^ Var utrolig, UTROLIG glad for denne mnd ^^ Jeg spurte altså Kenny ut til Harvest og fikk svaret ja tilbake :) Jeg laget også min første videoblogg, noe søstrene mine lo færlt av fikk jeg høre:p Jeg tok også turen til California, San Diego Baby :))


November:
Wow, jeg tok turen back to Las Vegas på drag race :D Utrolig fett! Jeg bodde også på hotellet stratosphere and tok karusellene på toppen av tårnet :D Obama blir president. San Diego på meg :) Det var også den tiden jeg snakket med Kristin om College i USA, noe jeg fortsatt vurderer. Happy Thanksgiving ^^


Desember:
Denne mnd fikk jeg meg altså jente venner ^^Jeg var med Shelby and Shantelle å shoppet og alt mulig. High School dance var også denne mnd ^^ Sov over hos en venninne ;) hahaha. Jeg er stoked for dette med jente venner altså x) haha. Jeg fikk meg Snowboard og jeg tar igjen turen til San Diego for nyttår :]


Nytt år, Nye muligheter :]

5 comments:

  1. Mye spennende som skjedde dette året. x) Og ja, du dro meg med på mye ;O Men det var bare morsomme tng da :D 2009 kommer til å bli kongebra :D

    ReplyDelete
  2. Det gjorde faktisk det :D Og jeg er glad du ble med ^^ hihi
    Vi Håper På DET! :D

    ReplyDelete
  3. hm, nå når jeg leser det du har skrevet så var jeg på mye av det du var på;) b.l.a West coast og Maiden! men dro aldri dit sammen, det syns jeg vi burde ble flinkere til detta året og i fremtiden!! som du sikkert vet I LOVE YOU <3 & MISS YOU!!

    pusspuss

    - Pam

    ReplyDelete
  4. Hehe, ja det er sant :o Vi burde dra sammen en gang :]hehe. Savner deg også <3

    Glad i deg ;*

    ReplyDelete
  5. Nytt år, nye muligheter! HEEELT riktig! :D

    Jo jeg tror det skal gå myyye bedre med den nye familien min, merker liksom forskjellen ^^
    Godt nyttår! <3

    ReplyDelete

Thank you!