Monday, January 19, 2009

I freaking love rails!

Så, i dag tok jeg turen opp til Brian Head med Dillon igjen siden vi hadde fri i dag :) Hadde det så fun! Jeg leide noen ski istede for å snowboarde fordi de skulle gjøre jumps og slikt. Jeg snowboarder bare når jeg er sammen med de som er medium flinke xD haha. Så Kenny, Tasha and Katelynn (aner ikke hvordan jeg skriver navnet hennes) joina oss :) Well, de jentene gjorde bare noen få rails, og gav seg. Men jeg fortsatte for det jeg syns det var så gøy! Så jeg har alltid vært en pyse til å hoppe og alt det, men hahaha. Oh yeah! I did the rails and jumps :D (Rails er de jern stengene man hopper opp på). Ok, så jeg klarte meg over den første railen uten å falle, men ok, så jeg falt utrolig mange ganger etter det. Men haha, jeg fikk ikke vondt en gang. jeg trodde seriøst at jeg kom til å "dø" om jeg falt av, men tror det er noe med at jeg veit hvordan jeg ikke skal falle nå :) Idk, whatever. Jeg falt mange ganger men det var verdt det :D Jeg kan gjøre rails and jumps now ^^ Oh well, jeg er fortsatt litt redd for å gjøre de store jumpsa.... Men jeg skal nok klare det :D FUN FUN!
Bilde er funnet på internett. Så det er altså ikke noen jeg kjenner, ville bare vise dere hva jeg kan gjøre nå :D hah

5 comments:

Thank you!