Sunday, January 4, 2009

Twilight


So, guess what? Etter å ha lest twilight boken ut på fem dager (noe som er stort for meg siden jeg aldri leser bøker) så bestemte jeg meg for å se filmen :) Boka var utrolig bra og er nesten helt sikker på at jeg kommer til å kjøpe de andre bøkene også :) hehe, men.. Jeg satte meg for å se på filmen, hadde litt godis og noe godt å drikke ^^ Skikkelig kos! Men etter at jeg hadde lest boken så hadde jeg liksom forestilt meg hvordan alt skulle være, ble ikke skuffet over det, men heller om hvor mye skildring som man ikke fikk med.. Alt var bare så enkelt i forhold til boka. Jeg likte det ikke :p Og jeg er glad jeg leste boka for da veit jeg liksom litt mer om hvordan de er :) hehe,. Oh well. Skal ikke klage. haha.

I dag har jeg rett og slett hatt en slags slækk dag ^^ Well, ikke til å begynne med. Det var jo først kirka så måtte stå opp 7.30 am :/ De har sånn søndagsskole så må være der ekstra tidlig for selve kirke greia starter ikke før rundt 10.30-11 am. Men så ble vmoren og vfaren min igjen i kirka for å snakke litt med noen folk der og hadde det ikke vært for at jeg kjente kidsa døms så hadde jeg sikkert sova, men hang sammen med de i ca 1 time (i kirka). Etter det dro vi for å ete lunch. Vmoren min hadde bedt med noen kjente så vi ble sittende der i nesten to timer før vi tok turen til sykehuset. Anna en venninne av vmoren min hadde blitt syk så vi besøkte henne. Vi var ikke hjemme før i fem tiden, og jeg hadde vært våken siden 7.30 am. La meg til å sove 2 am. våknet nesten hver time fordi det var så kaldt så jeg måtte gå å hente en varmedings. Sliten og trøtt var jeg i hvertfall når jeg kom hjem. Vanligvis har vi familie dag på søndager, men vfamilien min dro på biblestudy hos noen folk så jeg ble hjemme. Der lagde jeg meg mat og ryddet rommet. Og ikke nok med det, jeg vasket til og med mitt eget tøy :) Haha, stolt. Så tok jeg en dusj og gjorde alt klart for den første skoledagen etter ferien i morgen. Gleder meg litt til å møte folka igjen men samtidig så vil jeg bare sove.. oh well, alt kan ikke være perfekt. lol Så har faktisk gjort noe i hele dag. Nå er den 11 pm så tar vel kvelden ^^ Night

1 comment:

  1. Går du 2. året ditt formgivning i USA? :D
    Ja, jeg har liksom tenkt ti å gå andre året formgivning i USA. Jeg gikk formgiving i fjor, men bytta til medier og kommunikasjon i år. Men for å gjøre det enklest mulig så vil jeg gå 2. året mitt formgivning i USA enn å gå medier og kommunikasjon, fordi jeg har hørt at det er ikke sikkert at yrkesfaglig får lov til å dra på utveksling. Men jeg vet jo ikke om jeg får godkjent med formgivning heller...
    Men du mener at man kan ta formgivningstimer i USA? :D Men siden jeg ikke lenger går formgivning så vet jeg ikke hvem jeg skal snakke med for godkjenning av fag osv. Den rådgiveren jeg hadde på formgivning sa han ikke kunne hjelpe meg (:S).

    Hvilke fag må du ta i USA, og hvilke fag må du ta opp når du kommer hjem?

    Du kan gjerne maile meg (michael.naess91@gmail.com) eller legge meg til på msn (m-naess@hotmail.com).

    På forhånd; Takk for hjelpen!

    ReplyDelete

Thank you!