Saturday, January 17, 2009

Im Famous

Kom akkurat hjem fra kinoen; Yes Man :) haha, og jeg veit at den har vært på kino en stund, men jeg har rett og slett ikke fått sett den før nå x) Haha, jeg likte den :) Jim Carrey er en genial skuespiller, og kan spille alle slags roller utrolig bra ^^ Alltid sett for meg han bare spille i komedier og slike filmer, men number 23 gjorde han utrolig bra! Oh well, i went with Garrett, Slader og Karrisa (veit ikke helt hvordan man skriver navnet hennes x)). En date? idk, men det ville kanskje tolkes slikt. I hvertfall så endte det som mange amerikanske filmer at han fulgte meg to the doorstep, og jeg fikk et kyss. Om du leser detta mamma, so take it easy :) haha. Men jeg dro også opp for å stå på snowboard i dag! Stoked! Men siden jeg ikke ville at alle skulle vente på meg (dro bare opp med flinke folk) så leide jeg noen ski :) Shantelle jobber på av de stedene man kan leie så jeg fikk discount :)) haha. Yep, og jeg hadde så gøy! Kan ikke huske jeg var så flink i ski? Neida, men jeg gjorde det bedre enn snowboarding ^^ Så skal vel antaglivis opp på mandan også siden vi har friii! Yes
En liten oppdatering på hva jeg har gjort denna uka :) well, har hengt en del at Franny's siden vmoren min har vært syk i det siste. Ikke noe å gjøre hjemme når Dd er på jobb og Laura er syk:/ Jaja, Jeg dro også på wrestling on wednesday? Trodde aldri jeg skulle være så inn i det, men det var fun :) Så basketball kamp på fredan. Vandt begge kampene :D Om fredan dro jeg hjem til Lauren and Bree og hang ^^ Etter det dro vi sammen til basketball kampen! haha, så etter basketball kampen så var det en dans på skolen. Utrolig mye kaos men fun! Jeg elsker å danse, men haha håper ingen tenker; damn she can't dance at all. haha. oh well :) Later kids. Kirke i morgen så legger meg x)
Forresten skal bli flinkere på å legge ut bilder :) Jeg har vært utrolig dårlig til dettaaa, men legg merke til Kvikk lunch og kex'n i speilet hennes :D HAH

6 comments:

  1. Hvor er snickersen i speilet da? :S gg <3

    ReplyDelete
  2. Haha, idk kanskje fordi de har det fra før av i USA? :) <3

    ReplyDelete
  3. I <3 Ulli

    Du er så beautiful babe <3444

    ReplyDelete
  4. Hahaha, you make me smile honey ;) hahah Markus :D <5<6<7

    ReplyDelete
  5. Hm, nei. det er hennes speil :) Jeg gav det til henne xD

    ReplyDelete

Thank you!