Saturday, January 10, 2009

A Rave Party?

En liten oppdatering på hva som har skjedd i helga :)

Fredag:
Haha, lame skole dag. Utrolig kjederlig ;o Menmen,. Senere på kvelden dro jeg ut sammen med Josh and Dylan for å dra på denna konserten, men endte med at de avlyste så vi dro heller å spiste sammen med Garrett, Trevor, Brandon, Anthony and Princeton. Etter det dro vi på kino :) The Unborn. haha. Ja, jeg var utrolig redd, men det vare bare på grunn av sånne skvette sener og høy lyd, men selve filmen var dritdårlig. Så, jeg ville ikke dratt på den om jeg var dere :) And seriously så kan jeg ikke skjønne hvordan Garrett og Dylan lo under hele filmen for det var noen klipp som var utrolig skremmende x) haha

Lørdag: I dag stod jeg på snowboard for første gang :D Det var så much fun, men jeg suger virkelig. Ok, så det er første gang. Hva forventer man? I hvertfall :) Fun! Jeg hadde på en måte en lærer som hadde fri den dagen og siden Shane er kompisen min så tilbø han meg å gi meg gratis timer. haha :) Yes da. Vil ikke si at jeg liksom var en elev, men det virket sånn på førsta. haha. Jeg er glad jeg hadde en som kunne hjelpe meg :) Etter det dro jeg over til Franny's og snakka litt :) Dro hjem for middag, ble der litt. Så dro jeg over til Franny's igjen og ble senere henta av Anthony som kjørte oss til Parowan tunellen der det skulle være rave party x) haha. Oh yeah, de veit virkelig det med å holde glowsticks and stuff like that :D Og det var super fun. Og så kom politiet. Haha, men det var bare fun for han ble med å rava litt i 10 min og så dro han ut igjen x) Trodde vi var i trøbbel og at noen hadde klaga på oss, men han sa han bare ville sjekke ut hvorfor det var så mange biler der :p :) Men sånn ved 11 tiden så dro alle sammen hjem for det er tross alt vinter og kaldt ute x) Så nå sitter jeg her da, begynnelsen av søndagen :/ Kirke i morgen... G'Night kids

15 comments:

  1. Jeg tror ikke jeg tørr å prøve snowboard, så kommer til å fortsette med slalom.. x) Hvorfor fortsetter du å dra i kirka, jeg hadde sagt at jeg ikke ville og ikke hadde noen grunn til det..

    ReplyDelete
  2. Var det the Unborn virkelig ikke bra?! Syns den virker så utrolig spennende hver gang jeg ser reklamen! Men vet ikke helt om jeg vil se den for da blir jeg vel redd og får ikke sove..!

    Men lappen ja, den "tillatelsen" etter man har tatt teoretisk må man bare ha i 30 dager her :/

    Ja, skolen min er utrolig awesome... kremt kremt! Hehe, til og med hu vertssøstera mi sier det at det utrolig mange spesielle folk der...!

    ReplyDelete
  3. Snowboard er b0ring. Slalom er bedre :D
    At du orker kjerka ;p RAVE PARTY IS SOOO LEGEN........ wait for it..... Dary!

    ReplyDelete
  4. Mari: Hm, well det sier du nå det ;) Prøv å si det til denna familien du Mari.

    Adrian: hah

    Lene: din

    Erik: Nei, det var faktisk ganske gøy :) Slalom er gøy det også. Wtf are you talking about boy?

    ReplyDelete
  5. Føre du kom sa de at de ikke skulle tvinge deg. Hva er det de gjør nå? Desuten du er ikke kristen, du har ingen grunn til å være der..

    ReplyDelete
  6. Erik: Text me :D hah

    Mari: Haha, sant. Men jeg har den følelsen om at jeg ikke gjør det så jaa, blir de sure x) Haha, jeg veit ikke hva jeg er lenger jeg. Føler at jeg bare blir skøvet lenger og lenger fra kristendommen nå som jeg kjenner bibelen ekstra godt x)

    ReplyDelete
  7. Nå MÅ jeg jo nesten bare se den filmen da hvis den er så tåpelig! x)

    Men ja, det er det for de her borte i alle fall. Men gjelder de 6 mnd for deg eller alle andre også? :/

    ReplyDelete
  8. hmm.. what to say!!??
    Jo, drit kult at du tørr å stå på snowboard siZ, det hadde ikke jeg tørt, feig jeg se! hehe.. HAHA, purken kom:P det er visst vanlig det i USA.. Ida sa at de alltid sjekke steder der det var mange biler på utsiden! ;) hehe.. har du tatt noen pilZ i usa i det heletatt? eller tørr du ikke? :P
    ja, husker at de sa at de ikke skulle tvinge deg, men skjønner at du drar. man gidder liksom ikke være vrang når det betyr så mye for dem at du drar! skjønner? jeg hadde i hvertfall ikke giddi det, hadde ikke fått gått ut på søndag likevel, why not go to church??
    Går det bra med deg sånn ellerZ da?? (kult å skrive Z) haha..
    i miss you! peace and love <3

    - Pami<3

    ReplyDelete
  9. Haha, men jeg suger til å stå på det da :p haha, ja de er over alt. De kom i går også når jeg var ute med noen venner, men det gikk bra :)
    Nope, jeg har ikke tatt noen.
    Hm, sant i det du sier, men jeg er så sliten av å gå i Kirka hele tiden. Må liksom dra kl 8 og vi er ikke hjemme før 2 :/ bah
    Alt er bra :) Kan sende deg mail!
    Klem Ulrikaaa

    ReplyDelete
  10. ja, tenk å stå opp tidlig på en søndag:S menmen, bra at du gjør det syns jeg:) i dag har jobba alene fra 14.00-22.30!! jeg er SLITEN:( så nå skal jeg legge meg.. var på fylla i går også vettu:P uff..
    men send meg mail! LOVE ya!! <3

    ReplyDelete
  11. Haha, uff da. Skulle ønske jeg hadde en jobb :/ Hah. Men du får kose deg :) ILU! <3 haha

    ReplyDelete

Thank you!