Tuesday, January 27, 2009

Sophie's World

Yeah! Jeg har begynt å lese boken på engelsk og må si at jeg elsker boken hittils :D Hah! Den er wayyy good ^^ haha. Av en elr annen grunn synes jeg det er lettere å lese engelsk enn norsk? Har for meg at det er så mye mer flytende.. ? :) I hvertfall, om dere ikke har lest Anarchy in Åmot så bør dere også lese denne ogsaa^^ Sykt bra bok! Haha. Så har det vært helg også^^ En liten oppdatering:
Fredag: Tok turen bort til Reuben sammen med Garrett D. Hang bare rundt og gjorde ikke stort før vi dro til Cedar med Slader. Jeg dro på kino med Garrett D, Garrett P, Reuben, Princeton, Slader, Mitch og dama til hans :) Husker ikke hva hun het. Så The Underworld. Seriøst, jeg har aldri kjeda meg så mye i en film. Kunne rett og slett bare ha reist meg opp å gått ut av filmen, men ville endt med at jeg var alene. Men etter filmen viste det seg visst at ingen likte den x) Yeah,. Vi gjorde vel egentlig ikke så mye. Men av en elr annen grunn så var vi en for mye i bilen siden Garrett P. ikke ville ta bilen sin fra Wall Mart og kjøre rundt i byen. Så vi døtta en ekstra i bilen. I Utah er loven at man kan ha så mange man vil i bilen bare man bruker opp alle setebeltene. Take it easy :) Men så begynte alle å krangle av en grunn og Slader mister føringa og hahaha. Jeg ble så redd x) En politibil kjørte også bak oss så jeg er helt sikker på at hjertet mitt slo dobbelt så fort. Men uansett :) Slader klarte seg fint, og fikk på plass hendene. Vi ble heller ikke stoppa så det er et pluss! Men seriøst. Aldri skal jeg kjøre med Princeton og Garrett P. sammen x)
Lørdan: Tar turen over til Lauren og Bree :) Koste oss med film og singstar x) Og jaaaa! Jeg sugde fy! Med tett nese så er det ikke lett å synge ^^ Overnattet ogsåå ^^ Hihi.
Søndan: Tar turen bort til Lauren's and Bree's kirke istedet ^^ Haha, på en måte vil jeg si at det var bedre siden de har et eget program for ungdommer.. Men samtidig så liker jeg den kirka jeg går til mer fordi det er mer trøkk der.. Well, idk. We'll see. haha :)
Og så var det skole igjen. Hm......... :p

4 comments:

Thank you!