Monday, January 5, 2009

When words fail, Music speaks...



Hm, var første skoledag i dag og må si at jeg faktisk ikke hadde no problem med å stå opp i dag.. Problemet var at jeg stadig vekk våknet hver time. Jeg hater det, og jeg savner virkelig sengen jeg har hjemme.. Sååå mye bedre ^^ lol. Men ja, det er iskladt her nå. Vi er nede i 3 grader F! Og med en lett søk på google fant jeg ut at det var -16 grader :o Med den tørrheten vi har her så funker det ikke for meg. Håret mitt blir statisk, og jeg får stadig "støm" når jeg tar på metall. Oh well, sikkert et annet sted som har det værre. lol
Dagen gikk fort unna, men fikk vite at vi skulle synge solo om ikke så lenge i choir. Well, vi kan velge å synge i gruppe elr alene, og så klart vil jeg ikke gjøre det alene. Så jeg skal synge solo med Tyician, e
nda en med Tyler og kanskje en sang til med Franny. Dette går jo ikke x) Men siden Franny er sammen med en bunch of andre personer så tror jeg at jeg dropper den gruppa. De er liksom 7 personer så tror ikke hun godtar det heller. Like greit :)

Ligner det? ->

12 comments:

  1. Hah, så kaldt det skulle være :o
    Noen må filme at du synger :D

    ReplyDelete
  2. jeg må bare höre det jeg å x) bilde.. tja litt... :))

    ReplyDelete
  3. Erik: Jeg veit. Fryser hele tiden "/ Og på skolen før i november så hadde de ikke varme fordi de bygga på skolen og da måtte de kvitte seg med varmegreiene for en while, men de har fått det opp nå da :) Haha, no way!

    Elisabeth: Høre hva da? x) Haha,

    ReplyDelete
  4. At du synger så klart..syns du burde legge det ut her i bloggen din jeg ;))

    ReplyDelete
  5. synginga må eg indeed også få høre! ^^ og karikaturen ligna liiitt, ikkje mykkje ;)

    ReplyDelete
  6. Adrian: haha, well vi får se på det x)

    ReplyDelete
  7. Jeg har hørt deg synge. ;D

    Du har foresten fått en ny topp. Fint med litt forandring. ;D Ble litt overaska over at det var rosa her da xd

    ReplyDelete
  8. Haha, og jeg har hørt deg synge :] Men det er ikke mange som har hørt meg growle/scream synge x) lol

    Haha, jeg veit :p Tenkte at jeg måtte prøve ut fargen en gang x) lol

    ReplyDelete
  9. får du støm, Ulrika? støm er ikke godt å få vettu;) HAHAHAHA

    ReplyDelete
  10. Haha, dust. jeg mente strøm :p haha

    ReplyDelete

Thank you!