Thursday, January 8, 2009

The moment I saw you cry I wanted to know you


Oh yes da! Ser ut som om jeg får lappen her nede alikvel. Har vært mye styr med det siden jeg aldri fikk dratt inn til byen for å få lappen om at jeg kan begynne å øvelseskjøre. Det er altså en lapp man må ha i 6 mnd før man kan søke om å ta oppkjøring. Da måtte jeg jo vært her i over en mnd ekstra enn det jeg skulle, men alt ble fikset i går :] Jeg slo opp i Utahs drivers lov osv og der fikk jeg lese at om man var 18 år så trengte meg ikke å ha den lappen i 6 mnd ^^ Jeg blir 18 i april så forhåpentligvis, OM jeg ikke stryker så har jeg lappen når jeg kommer hjem :] Det betyr også at jeg sannsynligvis kommer hjem fra USA i førsten av juni... ^^ Niice

Snowboardet mitt. Så nå er jeg klaaar! :D Drar forresten opp til lørdan x)

4 comments:

  1. Så bra! Blir myyyye billigere! Men hva mente de? 6 mnd før du kan kjøre opp? I Arkansas er det bare 30 dager etter den teoretiske delen, og så kan du kjøre opp..! Weird, lol.

    Men ja, herlig å ha unger i huset på min alder, vertssøstera mi er hyyysterisk morsom, fytti, får meg alltid til å le uansett hvor lei/sint jeg er! Haha

    ReplyDelete
  2. Nicenice :D Da blir det råning på deg når du kommer hjem. Haha :D

    ReplyDelete
  3. Lene: Din

    Mari: Haha, jaa :)

    Erik: Vi får håpe det da x)

    ReplyDelete

Thank you!