Thursday, January 22, 2009

Sick? More like im drugged down


Ok, så nå har jeg blitt forskjøla :/ Liksom ikke vondt i halsen elr no, bare den rennende nesa.. bah. Oh well, det er ikke det verste. Jeg føler meg som om jeg er dopa elr no. Selv om jeg aldri har vært det så har jeg en følelse om hvordan det er x) haha. Jeg husker ikke noe, glemmer alt. Øyna mine tåler ikke sollys så de faller bare ned, litt hodepine? Ok, så jeg føler meg liksom helt borte. Aner ikke hva som skjer her i verden :p haha. Men jeg prøver å bli frisk :) I morgen er det fredag så da må jeg nesten være frisk, haha. Lørdan og søndan drar jeg opp for å stå på snowboard :D I really can't wait ^^ hihi. Hva jeg har gjort denna uka? Hm, mandan så var jeg jo å sto på ski :) Tirsdan dro jeg på basketball kamp :D Oh yeah we vant :D or did we? Im pretty sure, men jeg husker ikke :/ I går var jeg i byen sammen med Lauren og Bree :) Spiste pizzaaaa på Pizza hut ^^ NAM. Og nå sitter jeg her en torsdags kveld, dopet.. haha, not really men føles slikt. Akkurat kommet hjem fra en annen basketball kamp x) Vi tapte.... Som jentene alltid pleier å gjøre. Har vel kanskje noe med at jeg ikke er med å spiller?? Neida :) Gleder meg til helg :D

3 comments:

  1. Vi er nesten likt syk.
    Bare at jeg er forskjøla, vondt i halsen og vondt i hode. Og litt småkvalm -.- Men nesten xD

    Men ja, kos deg på snowboard!

    ReplyDelete
  2. Det er dritt aa vaere syk :/ haha
    Uff, det var mye likt x)lol

    I will :D

    ReplyDelete
  3. Ouch, kjipt å vær sjuk! Du får ha god bedring!!!


    Mhm! Vil ha snø!!!

    E ke i Hawaii akkurat nå da! Men ska der om ca 3 uker! :D

    ReplyDelete

Thank you!