Sunday, February 8, 2009

BLINK 182 IS BACK :D


Hi. We're blink-182. This past week there’ve been a lot of questions about the current status of the band, and we wanted you to hear it straight from us. To put it simply, We're back. We mean, really back. Picking up where we left off and then some. In the studio writing and recording a new album. Preparing to tour the world yet again. Friendships reformed. 17 years deep in our legacy.

Summer 2009.

Thanks and get ready...

Jeg er kjempe stoked :D Befinner meg pretty much in heaven ^^ Veit at jeg har skrevet det over alt, men det er sant. Jeg omg. Hopper av glede :D Det er det jeg har sagt hele tiden, har sagt det hele tiden. Men alle var så nah, vi får se. Haha :D Yes da! Seriously, du aner sikkert ikke hvor mye glede som sitter i smilet mitt nå! Dagen jeg fikk vite at Blink 182 splitta, yes jeg husker den dagen. Og jeg har etter det sagt hele tiden at jeg visste at de kom tilbake. Bare sjekk hjemmesiden døms: www.Blink182.com . Og jeg veit at jeg skal kjøpe gensern i morgen :] hihihih. STOKED! Går ikke ann å beskrive. Aner ikke hvor mange jeg måtte ha krangla med fordi jeg alltid hadde tro på at de kom tilbake x) haha. Omg! Oh well :D Så fort den kommer ut på youtube or something så skal jeg blogge videoen inn her :D

Helgen som var? Haha, hang bare sammen med Garrett og Slader. Gadd ikke fortelle mer, er så stoked over Blink 182 x) :D:D:D:D Håper jeg fortsatt er her når de drar på turne ^^ <3

5 comments:

  1. Jeg var en av dem som ikke trodde. Men er så utrolig stoked anyway. :O

    ReplyDelete
  2. Haha :D Jeg er wayyyy stoked :D omg
    Jeg hoppa rundt i huset xD Mer enn det jeg gjorde når jeg fikk vite at jeg fikk plass i USA :D

    ReplyDelete
  3. Hahaha, herregud. Ser det for meg. Jeg hoppa opp og ned i senga. Måtte ta det litt med ro siden folk sover, men tok det ikke så med rod likevel. :O

    ReplyDelete

Thank you!