Tuesday, February 3, 2009

People Always Leave

Tusen takk for gava, Markus :) It's way cool, and i love it :D

Ikke med tanke på at noen forlater deg for alltid, men at folk faktisk er villig til å prøve noe nytt selv om de kan miste noen. Og av den grunn trenger man ikke miste de heller, bare møte de et annet sted enn der du møtte de sist.
Som de fleste sikkert har gjort så har dere vel sett filmen Sophies Verden? Har ikke lest ut boken ennå, men den er utrolig bra! Jeg setter meg inn i tanker jeg aldri trodde jeg ville. En elr annen gang har jeg vel tenkt over det, men det gir så mye mening nå. At jeg kan Philosphere rundt :) Yeah

Idk what to tell about. Hva var det siste innlegge om? Sikkert helgen. I det siste har jeg vært litt mye ute :) Jeg liker å være ute, hater å sitte hjemme på dataen og ikke gjøre en dritt. Karakterene mine har gått utrolig mye opp i det siste også :) Kanskje fordi jeg byttet engelsk lærer? Yeah, im pretty sure the old teacher didn't like me at all... Um, mandagen så dro jeg over til Franny for å øve på matte prøven som var på tirsdagen. Utrolig hvor bra den gikk :) Seriøst, aldri vært så stolt over en prøve før haha. Tirsdagen ble jeg igjen på skolen for å synge fordi alle i choir må synge solo (gruppe på 1-4 pers.) FUN :) Etter det dro jeg hjem til Bree and Lauren å spiste og så dro jeg til basketball kampen for å møte Garrett :) Trodde seriøst vi skulle vinne denne kampen for vi ledet med 10 poeng nesten hele 3. runde. Men igjen, det er jentene som spiller. Hvem er det vi prøver å lure?:) Vi tapte med 5 poeng. hahaha. Nice huh? Etter det dro jeg til Dairy Freeze med Franny. Ikke stort å gjøre bare hang der og åt is :) NAM! Siden jeg bor så langt unna, med tanke på at jeg syns at huset fra Mari og huset mitt er langt fra hverandre er det ganske likt :) Kanskje ikke like langt så måtte jeg få noen til å kjøre meg hjem. Haha. Franny er alltid en løsning til Garrett foreslo at vi skulle gå hele veien. Haha, jeg elsker å gå, men når det er minusgrader ute så er jeg ikke helt sikker. Jeg gjorde det i hvertfall :)

3 comments:

  1. Mener du jeg bor øde? x)
    Jeg vil se bilde av Franny. x)

    ReplyDelete
  2. Haha, kinda :) lol
    Okok, skal legge ut bilde av henne i neste blogg ^^

    ReplyDelete
  3. Hahaha, Julegave i februar er saker se ;D

    ReplyDelete

Thank you!