Sunday, February 1, 2009

Super Bowl !!


Haha, kom akkurat hjem fra Franny's etter å ha sett på super bowl :) Siden TV'n ikke virker så dro jeg til Franny's å så det istedet ^^ Steelers won ^^ Haha. Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hvem som spiller, men jeg syns det er fun! Elr så har jeg vært i kirka i dag. Sov hos Franny så måtte opp 7.30 am fordi Laura kom å plukket meg opp 8 am. Men siden Franny sov videre og jeg bare bruker 10 min på badet endte jeg opp med en samtale med foreldrene hennes ^^ Jeg digger de! De er så utrolig morsome, og lette å snakke med :)
Fredag ble jeg igjen etter skolen for å øve til choir thing'n vår. Skal nemmelig synge solo med Tyician and Lauren :) Gruer meg litt, men det høres ikke så dårlig ut. Etter det satt jeg sammen med Skyler, Austin og Lauren og "spilte" gitar. haha. De er utrolig gode :) Etter det dro jeg hjem og ble der noen timer før jeg tok turen til skolen igjen for å se på basketball kampen ^^ Vi tapteee. Bummer for vi hadde liksom ballen og så klarte vi å miste den, noe som gjorde at de vandt. bah. Oh well. Hang sammen med Franny, Monissa og Skyler en stund før jeg dro med Garrett til Reuben :) Haha, seriøst vi gjorde ikke stort. Vi satt å så på youtube filmer i nesten 3 timer. haha. Men det var fun da :)
Lørdan dro jeg for å stå på snowboard med Lauren and Bree :D Haha, jeg elsker det! I'm pretty sure i suck so bad, but its not bad to be the second time to snowboard. I love it :) Haha, jeg ble ogsaa bedt paa fest. Stod i ko for aa kjope skirental og saa kommer denna fyren og snakker med meg. Haha, i laught so bad and he kept telling me that he was going to stay up there with a bunch of friends and if i did have some friends with me snowboarding i should bring them to the party. It was fun :) I ended up never go, cuz haha. Its wierd. Saa etter lunch stod jeg på slalom ^^ Twintip fordi jeg kan kjøre baklengs på rails and stuff. Way fun! Etter det var jeg hjemme og slappet av en stund før jeg bestemte meg for å ta turen til Franny for å se film ^^ Monissa, Skyler, William and Frendandansdadja something var der ^^ Og Garrett kom senere på kvelden fordi han jobbet til 9. Endte med at vi ikke fikk lagt oss før 3ish og jeg skulle i kirka dagen etter? Haha, jeg var dødstrøtt :) Men Awesome ^^ haha
Men blogger vel mer en annen gang, stikker for å se på film :) hihi

1 comment:

Thank you!