Thursday, February 26, 2009

I wake up with a big smile on my face

Hvorfor er alle kidsa her nede så smarte? Elr noen få av de. Jeg har bare lest 3 skikkelige tykke bøker i mine 17 år og så kommer jeg ned til klassen jeg har. 2. klasse, og en gutt der, oh veldig smart. Han leser seriøst Harry Potter. Av en elr annen grunn følte jeg meg veldig liten av å se han lese den. Men jeg har faktisk begynt å lese litt da :D hahaha

Forresten.. Jeg skal bytte blogglinken min til www.ulrikalindgren.blogspot.com. Lagde egentlig en ny blogg og , men om alle kan huske at ulrika91 ikke lenger er blogg linken min så skal det nok funke :D Let me know ved å legge igjen en kommentar om at du skal bytte linken min. Jeg bytter ikke før jeg er sikker på at folk veit at jeg skal bytte :]

Jeg tenker på deg Elisabeth!

G' night

No comments:

Post a Comment

Thank you!