Tuesday, February 10, 2009

There's a lot of Love

Valentine's... Av en elr annen grunn så er ikke valentine så stort i Norge. Ikke på den måten jeg har sett det i hverfall. Joa, folk kjøper blomster og slikt, men går de virkelig ut på date? Henter deg ved døren, gir deg blomster, viser alle at du er personens valentine? :] Ikke hvor jeg kommer fra i hvertfall. hah. Um, her startet det allerede for en mnd siden. Butikkene hadde hyllene stappa med hjerter og røde søte ting som man kunne kjøpe til den man bryr seg om :] På skolene kan man kjøpe blomster og slikt. Litt fun. hah. I dag kjøpte jeg mine valentines boys. Elr jeg og Kristin gjorde det sammen. Vi kjøpte Slader, Tycian and Tyler sammen. Jeg kjøpte Josh, Dylan and Garrett selv :] haha. Er slik at choir folka skal synge for de som har blitt kjøpt. Og yes, jeg er i choir. Litt artig da ^^

Musikk: Soilwork :]

8 comments:

  1. Ja, jeg digger Valentines! Er jo rosa overalt! :P

    ReplyDelete
  2. Valentine er egentlig ikke så stort. Men iår så skal jeg gjøre en big deal ut av det ^^

    Så kos :D

    ReplyDelete
  3. Jeg driter i Valentine..
    I dont have any boyfriend and then I dont care.

    ReplyDelete
  4. jeg koster ikke mye ;)buy me.....

    ReplyDelete
  5. Erik: Det er bra. Sikker på at hun setter pris på det :] Hva skal du gjøre?

    Mari: Haha, like greit x) Kommer sikkert til å drite i det jeg ogsåå. hah

    BB: Dude, what are you talking about? :]

    ReplyDelete
  6. Jo, har øyenbryn, så vidt... Det som er igjen er tynt som faen og får meg i tillegg til å se ut som om jeg er konstant overraska.

    Nope, har ikke noen date... Hehe. Har du? ^^ <3

    ReplyDelete
  7. Ja heldigvis så vokser de ut igjen, hadde svimt av hvis ikke!

    ReplyDelete
  8. Haha, jeg er egentlig ikke noen big fan av valentine, da USA har gjort det så innmari stort og det meste handler om å kjøpe big stuff. Jeg ble faktisk invitert på en reaal date, sånn pent kledd, resturant, real classy, men så måtte min fyr jobbe i en annen by, så da gikk det litt dårlig. Fikk roser da, så kan ikke klage :)))

    På skolen har vi sort of markert det litt også, vi har hatt et valentine-tre i kantina hvor folk kunne henge opp valentinebrevene/kortene sine, så kunne folk gå å se etter noe til seg og ta dem. Utroolig søtt :D

    ReplyDelete

Thank you!