Friday, February 20, 2009

The ones who makes me smileツ

Haha, yep jeg reiser altså hjem mellom 26-28 mai. Grunnen er at faktisk at de fleste kompisene mine og venna mine reiser til europa for mnd'n med skolen. Jeg blir alene og har altså ikke en dritt å gjøre. Så som oftest er det enkle ofte det beste ^^ Jeg har planer om å melde meg på Hove frivillig, men er ikke sikker på om jeg vil dette ennå. Jeg har lyst til å oppleve hele festivalen, men om jeg derfor må jobbe så veit jeg ikke helt. Bah, jeg melder meg på å så ser jeg hva som skjer ^^ Kanskje jeg rett og slett bare bestemmer meg for å ikke gjøre en dritt. Haha, mange veit i hvertfall at jeg har plane klare :D Og jeg gleder meg! Ikke no Thailand tur med mamma og Sig til jul da :/ Bummer! Men om jeg får skrapa sammen no cash så tar jeg kanskje turen i april. Noe jeg vil i hvertfall ^^ Om jeg ikke bestemmer meg for å ta feriene mine på fjellet siden jeg elsker å stå på snowboard og slalom. Nå har jeg også min egen snowboard ^^ Slalom skiia får vente. haha. Kjedelig innlegg... Men følte bare for å skrive no random :] G'Night pp ^^

3 comments:

  1. Man skal skrive litt random ^^
    Spar penger å kjøp festivalpass istedet! Blir mye kulere :D
    Gleder meg til du kommer hjem! Savner deg :(

    ReplyDelete
  2. du kan jo krysse av på søknaden at du helst vil jobbe før eller etter festivalen som ønske liksom.
    Gleder meg til du kommer hjem. Miss you <3

    ReplyDelete
  3. Erik: Men kan hende jeg ikke har penger til slikt x) lol. Gleder meg ogsåå. Way :( Savner deg!

    Mari: haha, yeah. Gleder meg også and i miss you too! <3

    ReplyDelete

Thank you!