Monday, February 9, 2009

What do you want out of your life?

DGAF! Jeg aner ikke i det heletatt hva jeg har lyst til å bli. Det eneste jeg veit er at jeg ikke har lyst til å bli 18. Jeg har heller ikke lyst til å flytte for meg selv. Jeg liker det sånn som det er. Skole, og om man trenger penger ha en jobb ved sia. Alt er perfekt ved det :] Haha, og som tankene mine surrer i huet mitt nå. Jeg har planer for hvordan livet mitt skal være og jeg gleder meg så sykt. Jeg gleder meg til å komme hjem, men samtidig vil jeg ikke reise. Jeg prøver å være fornuftig. Å som jeg gleder meg til å få noe ut av det jeg har gjort :] om bare 2 mnd så er jeg 18, bummer. Men alikevel så har jeg mer å velge mellom :] Hva jeg vil ha ut av livet? Seriously, hvor lykkelig går det ann å bli? Jeg er lykkelig. Jeg har alt jeg trenger. Livet mitt er perfekt selv om jeg ønsker no små ting ved sia.. Men ja, jeg tar ting som det kommer. Selv om jeg veit at jeg har en sjanse for å ikke oppnå det jeg vil så dro jeg tross alt til USA. Jeg skal ikke kaste bort tiden jeg har. Ikke mye info dere får ut fra denne bloggen, men jeg tror jeg holder måla mine til jeg veit helt sikkert :]

Bilder fra helgen


Daniel at Brian Head, Brianna and me being lame :] look i got snowboard goggles in my cheeks.

Musikk: Bring me the Horizon :]

7 comments:

  1. Hey you ! Bare fortsett å vær lykkelig du, bare du lover å komme hjem snart :) Savner deg..

    ReplyDelete
  2. Kjenner meg igjen der. Eneste jeg vet er at jeg vil satse på bandet også ha en utdannelse i bakgrunn. Mulig jeg går Askim neste år :o

    BMTH suuuuuger! :D

    ReplyDelete
  3. Foresten. Vilken mal er det du bruker på bloggen. Jeg leter å leter og du har det akkurat sånn jeg har tenkt meg. :O

    ReplyDelete
  4. Hva, vil du ikke bli 18.?

    Erik, skal du gå i Askim? :D

    ReplyDelete
  5. Linn Kristine: Jeg veit ikke. Vil bare ikke at ting skal forandre seg om du skjonner? :] Savner deg aa <3

    Hu: Jeg veit. Jeg gleder meg saa sykt ogsaa ^^ Ja, skal du gaa i Askim?
    Gjor de vel ikke. Jeg liker'e :D

    Mari: Nei, faktisk ikke xD Menmen paa en maate vil jeg jo det ogsaa :D
    Sender deg en mail om det. Orker ikke forklare her :]

    ReplyDelete
  6. we vil se mere bilder ;)It`s way fun.

    ReplyDelete
  7. Haha, skal bli flinkere paa aa legge ut biler :] fint om du skriver hvem du er x) Liker aa ha lite koll ^^

    ReplyDelete

Thank you!