Thursday, February 5, 2009

Remember the name


Syns dere bloggen min virker som en dagbok? well på en måte så har jeg jo bloggen for å informere folka der hjemme om hva som skjer med livet mitt her borte... Liksom jeg blogger om hva som skjer. Er dagen kjedelig lar jeg være å skrive noe som helst. Det er boring å lese blogger som ikke gjir noe mening. Oh well, kan være fun til tider om man kjeder seg, men hvem vil vel egentlig lese en blogg der det står når man våknet, dro på skolen, kom hjem, spiste, så på tv og nå skal de legge seg.. ? Ikke jeg i hvertfall :) Er ikke mange blogger jeg er innå dagli, men høres den bra ut elr bildene ser bra ut tar jeg meg gjerne tid til å lese gjennom å kommentere ^^ Er sikker på at det ikke er så mange som leser min, men då er den jo igjen for kjente der hjemme. Men liker du bloggen min har jeg rett og slett ikke noe imot om du legger igjen en kommentar :) Og jeg liker når dere kommenterer. Er kjedelig med en blogg der det ikke skjer noe. Men må rusle, basketball kamp ^^ Go Parowan!

5 comments:

  1. Det er irriterende å ikke få kommentar. -.-
    Min er ganske kjedelig til tider. x)

    ReplyDelete
  2. Hha, jeg veit.... :) bah
    Min ogsaa, men saa skriver du ikke bare kjedelig dritt heller. Oh well til tider x) Men alle gjor vel det?

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha, Ulrika...
    guess who: i dag gikk jeg på skolen, det var ok. Så tok jeg bussen hjem, var hjemme 3:36. Nå har jeg spiste 2 hamburgere på McDonalds, de kostet 34,50. Etter det så gjorde jeg lekser, som var greit nok. Nå skal jeg sove. Gøy dag.
    hihi

    ReplyDelete
  4. Ulrika... 我是中国人。。。。hahahaa
    Når kommer du på besøk til meg? Har du fått gaven forresten? x)

    ReplyDelete
  5. Blogg funker jo fint som dagbok å :D
    Kan ikke si at min er så jævlig mye bedre ^^

    ReplyDelete

Thank you!