Monday, February 16, 2009

The Future is Unwritten

Trøtt, så bare en liten oppdatering på hva som har skjedd. En stund siden jeg blogget nå. Har ikke hatt så mye tid foran dataen så tar meg tiden nå før jeg skal legge meg :] haha. Well, har egentlig ikke skjedd store saker. Om fredagen var jeg på parowans siste basketball kamp og vi vandt stort :] yeah! Etter det dro jeg til byen for å dra på en dans som var der. Liksom en stor party dans elr no. Var fun! Lørdagen som var valentines dro jeg opp sammen med Daniel and Ray for å stå på snowboard. Hadde det kjempe gøy, og nå har jeg lært meg å hoppe med ski ^^ Neste er å gjøre endten 180 grader elr 360. 180 grader vil jeg så og si er lettere fordi jeg elsker å kjøre baklengs :] Twintip! Snowboard, um. Har jeg blitt litt bedre på :] lol. Må si jeg var litt skuffet over hvordan varlentines dagen min endte. Siden visse har jobb og ikke jeg ble jeg sittende hjemme til Tasha ringte og spurte om jeg ville være med til byn å ete. Noe jeg ble med på. Jaja, man trenger kanskje ikke en spesiel dag for å vise andre at man er glad i de? :] Haha, jeg syns det bare er litt kos. hehe. Søndagen dro jeg til kirka. Etter det dro jeg til Bree and Lauren og overnattet der for å så dra videre til St. George dagen etter for å ete frokost og shoppe :] Fun, men jeg er way sliten nå. haha. Fikk også vite sånn ca når jeg kommer hjem, og tror datoen endte på 26-28 mai. Syns detta er litt tidlig så er ikke helt sikker på om jeg skal bytte denna datoen? Jeg vil, men samtidig ikke. Bah, får tenke over det i kveld. G'night :]

Forresten. Syns dere jeg skal lage en videoblogg igjen??

3 comments:

  1. Min Valentine: Vokna, satt på datan, la meg...
    wow, slutten av mai. Er ikke lenge til det. :O Om du ikke bytter da..
    Jaa, videoblogg :D

    ReplyDelete
  2. Haha, skal ikke beskrive min Valentine engang ;P

    Mai ??? IKKE prøv å bytt den datoen engang !!

    :D

    ReplyDelete

Thank you!