Sunday, July 12, 2009

Asosial? Noe som må forandres!


Jeg savner denne gjengen. I dag kom Mari hjem fra Danmark tror jeg. Det skal bli koselige å være sammen med henne igjen :) De andre folka har jeg hørt litt lite fra... Jeg har bare jobba i det siste så har ikke fått så mye tid til folk :( Har jo vært hos søster og slikt, men elrs har jeg jobbet. Litt kjipt i lengden. Men nå ser det ut som om jeg får en del fri så skal ta det opp. Være litt mer sosial :) I dag var jeg å så på Istid 3 også. Må si jeg ble litt skuffa over filmen. Var liksom ikke sånn jeg hadde forevnta meg. Litt lite istid kanskje? :p Det er lenge siden jeg har følt at jeg er skikkelig sulten, og nå rumler magen min. En delig følelse som forsavnt etter hove uka :/ Ble litt for lite mat kan jeg tenke meg. Nei, nå må jeg bli litt sunnere :)) !

1 comment:

  1. No, I guess. Du har begynt å like mer "hard" rock, og jeg pop. :P
    Vi møtes på midten x)

    ReplyDelete

Thank you!