Tuesday, July 21, 2009

Random fakta

Det verste jeg veit er å bli ropt på etter gatene. Sier ikke at det skjer ofte, men som i går når jeg gikk i Halden kom det to slæske fyrer som plystrer og roper etter meg. Nei, takk! Det siste jeg vil er å bli sjekka opp på gata. Så flaut for de som ikke har noe annet for seg. Og hva med de eldre folka som legger deg til på facebook hele tiden? Kjenner jeg dere ikke, ikke legg meg til.

I det siste har jeg bare arbeidet hele tiden. Noen ganger bare 3 timer, andre ganger 8. Litt slitsomt i lengden. Jeg får jo ikke planlagt noe. Må alltid være forberedt på at jeg kanskje må jobbe den dagen... Sånn som i dag, jeg hadde fått beskjed om at jeg skulle arbeide i dag og når jeg kom på jobben ble jeg bare sent hjem. Greit, jeg får slappet av, men når man er innstilt på å jobbe, møter opp på jobb, trenger penger så er det skikkelig kjipt. Yeah i know, whining.
Veit at jeg har vært lite sosial i det siste, men bor i Halden for øyeblikket og null bil for the moment så er det litt vanskelig å komme seg hjem til tider. Blir forandringer nå som jeg sikkert "slutter" i August :]



Oh i really miss this "fucked up" guy :] haha
Ok så jeg sugde hardt i engelsk da. Er en stund siden x) haha. um

No comments:

Post a Comment

Thank you!