Tuesday, July 7, 2009

Det er dyrere enn jeg trodde

Jeg kommer meg jo et stykke, men tar ikke lange tiden før jeg må fylle opp bensin på bilen igjen. Tror jeg skal slutte å kjøre så mye til Halden. Nå har jeg også sluttet på solgården så blir ikke mer pendlig på det. Så jeg jobbet min siste dag der i dag. Elrs i dag var jeg så snill at jeg hentet søstern min i Halden og kjørte henne til Sverige og tilbake til Halden. Yeah, i know. Probably the nicest sister. lol. Men nå er jeg lei. Orker ikke betale mer bensin penger så om du har lyst så kan du jo alltid sende en sjekk med bensinpenger?? :) haha. Når jeg kom tilbake i dag da så dro Jee, Christian, Knut og jeg på kino. Transformers 2. Even better than i thought :) Var utrolig bra, og man var klistra til skjermen de to timene som filmen varte. Fun, spør du meg. Nå gleder jeg meg til lønning selv om alt går til USA. Har bare lyst til å vite hvor mye jeg har tjent inn. Trenger jeg mer jobb så får jeg gjøre noe svart :) hahaha, jk.
Sitter i Halden nå å kjeder meg. Akkurat kommet hjem fra filmen, og Jee har besøk fra noen fra Sverige så føler meg så dum når jeg sitter her. Så da blogger jeg crap :) haha. Om jeg ikke jobber før til fredan drar jeg hjem og blir der til fredan. Hah. Orker ikke være her da :p Yeah,. Deilig med lappen, men kjipt med å betale bensin penger. .. Tar natta nå. Night folks :)

Music: A day to remember

2 comments:

  1. crap med bensin penger big time...det er dyyyyrt men men det er ju ganske fritt å deili å ha lappen da ..gld <3

    ReplyDelete
  2. Ja, det er det. Hm. ganske deilig i hvertfall :) haha. <3

    ReplyDelete

Thank you!