Sunday, July 5, 2009

This is what I call summer!


Så jeg jobber litt mye for tiden. Kan like godt si at jeg jobber hver dag, noe jeg synes er helt OK :) Jeg liker at jeg har noe å gjøre hele tiden. Jobbet en stund i Sverige og når jeg fikk 4 dager der fikk jeg spørsmålet om jeg ville ha en jobb i Halden. Så klart sier man jo ikke nei til no slikt, så de fire dagene endte med jobb :) Ikke mye bading og slikt for meg nå da, men jeg tar det med et smil. Noen ganger jobber jeg jo kvelden så da kan jeg jo bade etter der elr så tar jeg bare et bad etter kl 5 når jeg slutter. haha. I dag ble frokostern hamburger (wow så stor) og pomfri på Yada. Jeg liker meg der. Utrolig koselig om du spør meg ^^ haha. Er ikke sånn at man går å gruer seg til man skal på jobb. Jeg gleder meg til lønning.

Men nå tar jeg vel turen hjem til Ørje :) Snakka om at jeg skulle dra å besøke søstern min, Elisabeth. Er deilig nå som jeg kjører bil for jobb blir så mye letter da. Kan liksom dra hjem til Ørje når jeg føler for det etter jobb. Yes :) Would you be proud?
Anddd bare for å tilføye når det har regnet og slikt i Ørje har det vært 35 grader her i Halden. Så deilig :) Jeg liker det kjempe godt! This is what i call summer!

3 comments:

  1. Må bare si det =)
    DET ER VELDI GOTT Å HA DEG HJEMME I NORGE/SVERIGE igjen.
    gla i deg bull

    ReplyDelete
  2. Norsk sommer kan også være herlig=)

    ReplyDelete
  3. Er litt godt å väre tilbake også :) haha.

    Ja, norsk sommer kan väre utrolig godt :)

    ReplyDelete

Thank you!