Friday, July 17, 2009

Harry Potter and the Half Blood Prince.

I går tok jeg turen på en avskjedsfest for Kristin som skulle dra til USA for å være en foreign exchange student. Jeg misunner henne skikkelig :) Hun kommer til å ha et så bra år! Jeg er helt sikker på at det er noe hun i hvertfall ikke kommer til å angre på.
Senere på kvelden havnet Mari og jeg på premieren på Harry Potter i Moss. I Moss faktisk :p Meningen var at vi skulle møte Erik først, men han sviktet oss. Neida, men han snakket i tlf i evigheter så vi fikk aldri tak i han. Så vi gav opp. lol. Turen dit var egentlig ikke så vanskelig når man har en ekstra ved sin side som kan hjelpe deg med å finne veien :) Vi surret litt rundt i Moss downtown før vi fant frem til Kinoen. Noe vi faktisk ikke gjorde lenge så var utrolig sjokket over hvor fort vi kom oss dit egenetlig :) Filmen var bra! Faktisk ganske bra, men jeg hadde litt for store forventinger. Nå kan jeg ikke vente til neste film. Gleder meg liksom :) hahaha. Oh well. Turen hjem var litt skummel da. Var liksom i Harry Potter modus og tåke var det i hvertfall ikke lite av. So yeah. A bit scary when the bat flew in front of the car :p haha.


2 comments:

  1. love this pic! :D bra med deg??

    ReplyDelete
  2. Haha, ya. Går bra vettu :) Har bare litt lyst til å komme hjem. Må ordne med lønninga....

    ReplyDelete

Thank you!