Saturday, July 11, 2009

When its enough you know what to do.


Så hva syns dere? Om en gutt betaler for dere er dere automatisk på en date? Skal man si nei, om man bare vil være venner? Hva om han også bare vil være venn, men snill? Skal man ta sjansen på at man kan drite seg ut om det siste spørsmålet var sant? Yeah, jeg veit ikke. Hvorfor ikke bare fortsette der man tror man er :) Venner! Sånn som i USA når Kenny og jeg betalte for hverandre av og til mentes det ikke som en date. Er det slikt i Norge? At om gutten betaler er det en såkalt "date?" Hva om det er jenta som betaler for gutten da? Ville dere sett hun som at hun var intressert i gutten elr bare snill. Gjør meg litt lost detta. Tull, tull, tull :) Noen ganger syns jeg man skal få lov til å betale for noen andre enten man er gutt elr jente. Chill, they're just your friend :)

3 comments:

  1. hehe gla i deg Ulrika ;)

    ReplyDelete
  2. Haha, glad i deg også :) Fikk vite fakta i går se så skrev et innlegg om det x) lol

    ReplyDelete
  3. Svar: Synd for deg for jeg digger dem. Cobra Starship is the shit. :D

    ReplyDelete

Thank you!