Monday, July 6, 2009

Flybilletten til USA

Nå pendler jeg frem og tilbake mellom Örje/Töcksfors og Halden. Er egentlig litt slitsomt til tider og mye bensin går jo av til det. Altså lommeboka bare blir mindre og mindre for hver dag som går. Når sannheten er at den er den samme störrelsen siden jeg bare bruker bankkort. haha. I morgen er den siste dagen min på jobb her i Sverige siden jeg bestemte meg for å slutte. Det passet ikke helt for meg og jeg ble tilbudt et jobb der jeg tjener mer. Greit det da :) Tenkte först at jeg skulle pröve å pendle frem og tilbake, men etter en uke har jeg funnet ut at jeg får alt for lite sövn og det blir litt for mye stress med dette. Så skal bli deilig med noen fri dager :) jeg har jo snart spart opp til flybilletten til USA. Gjett om jeg gleder meg til å dra da. Heh. Tenkte jeg bare skulle blogge litt för jeg tok kvelden. Dagen i morgen blir så hektisk at jeg sikkert ikke får tid til data elr tv. Hahaha. yeah i know. Well, first i have to work, when i get off i have to go to the bank so i can get my paycheck before next week, then i have to go to the cops in Norway, after that i have to go Mysen and visite my sister before i head back to Halden. Im working the day after :)
Hm, kommer nok til å bli litt engelsk skriving her og der. Når jeg föler for det rett og slett :)

Later! Goodnight ^^

No comments:

Post a Comment

Thank you!