Wednesday, July 8, 2009

If you wish for something, make it happen!


Ja i dag befinner jeg meg i Sverige. Hvem veit hvor jeg er i morgen? Haha. Neida, men for tiden så surrer jeg frem og tilbake. Er greit med bil liksom :) haha.
Gjett hva jeg fant i kjöreskapet på kinoen i Halden? Yep, Dr. Pepper. Men det smakes ikke som det gjorde det i USA. Hm, er ikke det samma uten isen man får der og alt ja. Um, blir bare ikke det samma. Men ok er det jo :) Nå venter jeg bare på lönningen så jeg kan se hvor mye jeg har fått inn til for billetten til US. Håper så inderlig at jeg kan gå på college der nede. Hadde blitt så bra. Akkurat sånn som sangen: I love College :) Akkurat nå kan jeg ikke tenke på noe annet med å fullföre med et bra tall og et smil som brer seg rundt hele meg :) Får vondt i magen av å tenke på at jeg faktisk nesten har fått det til. Bare litt surr med jobb nå, men elrs skal jeg nok klare det :) Hah! Wish me luck!


Music: Dead By April

3 comments:

  1. du kan gott få låne gps`min om du vill så at du ikke kjörer deg bort :D
    snart har du biljetten din klar å da går resten te shopping eller ??

    ReplyDelete
  2. Nice header på bloggen din =)

    ReplyDelete
  3. Takk :) haha.

    ja, vi får ta håpe det blir no til overs x)

    ReplyDelete

Thank you!