Tuesday, July 28, 2009

Dream, dreams come true.


Det har vært så utrolig lite å blogge om i det siste. Dagene har kun bestått av jobb og atter jobb. Skal bli deilig når man først får lønningen, men så er det slikt at jeg ikke har fått min ennå. Den første kommer pengene inn på kontoen min og jeg mangler bare lønningen fra det andre stedet jeg skulle hatt for mange dager siden, men den er på vei den også. Jeg gleder meg til å sette meg ned å planlegge om hvordan US turen min skal bli! Nå er vel bare spørsmålet om skolen vil la meg ta to uker fri fra skolen? Vi får håpe :]


"Control yourself
Take only what you need from it
A family of trees wanted to be haunted
Control yourself
Take only what you need from it
A family of trees wanted to be haunted"

2 comments:

  1. Mamma var ikke veldig hypp på at jeg skulle ta to uker. Men man må jo det, men hun ville at vi skulle dra i hørstferien. Men da må vi såfall finne ut av blink konserten.

    ReplyDelete
  2. Kontakte meg snart ? ;D

    ReplyDelete

Thank you!