Friday, October 2, 2009

America!!

Hm, saa jeg kanskje dro en liten hvit logn med at bildene kommer opp. Haha. Har hatt litt problember siden jeg ikke kan finne noen data som kan laste de opp yet. Tror kanskje jeg bare skal vente til jeg kommer hjem. Ikke mye blogging paa meg heller siden det har vart saa mye a gjore, men its alright. Har vart i Las Vegas, Salt Lake, Parowan, Cedar City whatever. Fikk desverre ikke tid til LA, men gjorde meg ikke noe egentlig. Er heller noe jeg vil gjore naar jeg er med venner elr noe. Oh, ble feil, men naar jeg ikke er her for aa besoke. got it? :) hah. Har gjort masse spro ting og levd livet (noe jeg alltid gjor) lol. Faar heller ta en summary when i get back! Naa skal jeg nemlig ut aa ete lunch with laura og senere blir det football game og i morgen skal vi faktisk paa homecoming xD Fun huh? Later!

No comments:

Post a Comment

Thank you!