Sunday, March 1, 2009

At least i put a smile on


Jeg er så lost for tiden. Jeg aner ikke hva som skjer. Tror jeg har kommet i en periode hvor alt virker så unødvendig. Jeg føler meg så slem. Føler at alt bare går forbi meg. Hvor ble det av alle sammen.... ? Forandrer jeg meg?

I helga har jeg egentlig bare hengt sammen med Kristin og Slader :] Fredag så var vi en bursdag, men var så kjedelig, og siden det bare var en dropp innom bursdag stakk vi etter 30 min. Hentet Garrett og Reuben før vi dro videre til en fire. Tror aldri jeg har vært på en så kjedelig fire før. haha :] Menmen, vi stakk like etter. Dro hjem til Reuben og så film :) Yep, ikke mye som skjedde den kvelden. Lørdan så dro Kristin og jeg til byen for å ta en hårklipp. Jeg ble egentlig veldig fornøyd siden jeg hadde sykt langt hår. Klippet kanskje bort 3-4 inches ^^ hihi. det er deilig å ikke ha så dritt slitt hår. Etter det skulle Kristin på en date og insisterte på at jeg skulle være med. Jeg ville egentlig ikke, men etter en tur hos panda express forteller hun at hun har ordnet date til meg :o Altså en blind date. wtf, Kristin :D ahaha. Um, jeg kunne jo ikke si nei da, så jeg ble med. Viste seg vist at jeg kjente fyren og det ble heller en venne treff. Og det var liksom ikke en hock you up thing heller, bare fordi jeg skulle være med -.- Men bah, skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt ble med x) Så dro vi den nye iskrem baren de hadde fått i byen. NAM! Jeg elsker strawberry shake ^^ Så dro vi å så på He's not that into you.. Grei film, kunne vært bedre. Haha. Så dro vi hjem. Kjørte Kristin hjem, å Slader og jeg kjørte rundt i p-town før vi dro hjem. Så møtte vi Garrett og Reuben så vi ble sittende i bilen to timer før vi faktisk fikk tatt oss turen hjem :) Men det var fun.

Så nå sitter jeg å hører på A Day To Remember.. Jeg elsker det bandet ^^ hehe

No comments:

Post a Comment

Thank you!