Tuesday, October 14, 2008

Do You Believe?


Så altså i dag tok jeg den seriøse samtalen about the concert. Jeg hadde tidliggere bare snakka om å dra på concert, men i dag var the day! Går ikke inn på detaljer. Det endelige svaret får jeg i morgen. Jeg kommer sannsynligvis til å blogge så SE hva som skjer :) lol!

Og tilbake til Morp? Som sagt så hadde jeg jo spurt Kenny, en dude på skolen, om å dra på Morp med meg. Var vel sent på tordag kveld da jeg tagga ned bilen hans. Man! Skulle ønske jeg tok bilde av det :P Fredagen gav han meg et hint om at han var glad for at jeg spurte han og ikke noen andre, men sa aldri ja. Jeg venta. Begynte faktisk å tro at han hadde glemt det bort, men i dag da :) Etter biology i dag var jeg litt deppa på grunn av at jeg nå skal bytte klasse, glad for å bytte men deppa for at jeg har gått der. Var på vei ut, og for dere som ikke veit så er detta klasserommet i en annen bygdning så jeg var på vei til den andre bygdningen (nå er jeg usikker på hvordan jeg skriver det ordet) for å hente bøkene i skapet mitt. Titta ned i bakken. La ikke merke til noe, til jeg så Cody smile til meg. Noe han normally do, men ganske bredt denna gangen :p Så stoppa Sintella meg, og spurte om jeg hadde sett det. Tittet opp på veggen på byggningen og der hang det en lapp med navnet mitt x) Men det var ikke alt. Han hadde tagga ned skapet mitt med sprittusj (der han skrev at han håpa jeg likte det, og smilyes) og kasta inn godis :D Og det var ikke litt skal jeg fortelle dere :o Syns det var litt cute da ^^

Det burde være no slikt i Norge syns jeg! Det er faktisk utrolig artig! Fun å gjøre all de crazy tinga for å få andre sin oppmerksomhet. Jeg hadde aldri turt å tagge ned en bil i norge for å spørre noen til Juleballet or whatever. Men det er kanskje guttene sin jobb? Actually who cares? Man drar for å ha det fun, right? :) Hadde heller aldri svart på denna måten x)
Jeg liker'e! Noe Norge burde tenke på i fremtiden ^^
Takk for postkort mamma og Sigmund :)

8 comments:

  1. Så søtt :D
    Får håpe du får dratt da ^^

    ReplyDelete
  2. det va pretty awesome ^^

    ReplyDelete
  3. Håper det jeg ogsåå :D Hoho. Kl 2.30 i dag får jeg vite det :s

    ReplyDelete
  4. haha! det var kult! :D:D pami(L)

    ReplyDelete
  5. Ulrika! Jeg savner deg jeg, søta. Men håper du har det bra da <3

    ReplyDelete
  6. Aw, jeg visste ikke at du hadde blogg :D Linker til deg <3 Savner deg ogsåå "/

    ReplyDelete

Thank you!