Monday, October 20, 2008

Welcome to the new dark ages

2 uker å så befinner jeg meg i San Diego. Gleder meg litt da :D Helga som har vært trengs ikke å nevnes en gang. Film, film og atter film. Må si jeg har hatt det ganske fun! haha. I morgen skal jeg til posten for å sjekke med folka der. Har fått noen klager rundt omkring om at gavene jeg nå sendte for en mnd siden ikke har kommet -.- Bah! Jeg som trodde det skulle gå enkelt og greit! -.-

Endelig kommer jeg til et sted der de har de klærne jeg vil ha :) Det eneste jeg savner er bukser -.- Bukser som passer meg! Ikke for store lår, ikke for stor rumpe
osv osv. Bik bok, Vero Moda hadde disse buksene! Derfor ber jeg Jeerata, søstern min om å finne bukser til meg :) Jeg har noen ideer! Call me x) lol

Harvest er ikke en sånn greie der man kler seg opp for å ha den perfekte kjolen elr lignende. I Paorwan er det i hvertfall slikt at man har matchende t-skjorter, men vi bestemte oss for å ha belter og sunglasses ^^ Kenny har lilla belte og solbriller and i have green belte og solbriller ^^ Awesome, right? :D
Outfit'et til Kenny og meg på Harvest:



Uklart bilde av t-skjorta, men gadd ikke ta nytt x)

3 comments:

  1. Ja, fuck. Jeg vil ha pakka mi -.-

    Haha, fete klær :D

    ReplyDelete
  2. Heldig. San Diego blir vel bra det! :D Haha, du finner nok noen butikker som selger bukser som passer deg :D Sånn går det når du er så liten ^^

    Kule t-skjorter da :D

    ReplyDelete
  3. Mari: Dude, take it easy :)
    I know ^^

    Erik: Jeg haaper i hvertfall det :D Haha, joa. jeg finner nok noen. lol. Hah, jeg er ikke liten her ;)

    ReplyDelete

Thank you!