Saturday, October 11, 2008

I'll admit I'm wrong if you'd tell me



Akkurat nå ligger jeg i senga mi og er bored as fy! Kom hjem for ca en time siden etter å ha vært ute med Josh, Reuben og Rhett. Gjorde ikke mye. Hengte bare hjemme hos Reuben, og spilte :] Elrs i dag har jeg vært i byen med vertsmoren min. Var på sånn babyshower or whatever. Var ganske fun, men av en elr annen grunn har jeg hatt så vondt i hue i dag og i går. Tror det er fordi jeg ikke har drukket no coffee de to siste dagene. For å si det slikt så har jeg drukket coffee every day den siste uka. Altså flere ganger om dagen :s Jeg prøver å ikke bli avhengig, noe jeg sikkert ikke har blitt ennå,.. Men tror faktisk det er grunnen til at jeg har vondt i hue. lol :p

Honestly. I dag skal jeg legge ut et outfit bilde ;D Enjoy!

6 comments:

  1. hei UliZ:D
    mamma sier at du må smile litt når du tar bilde, ikke bare ta sånne "pose" bilder;) hehe.. har du det bra??

    p.s jeg vil ha den genseren:) kan du sende den i posten??

    klem pamii og mamma:)

    ReplyDelete
  2. Haha. Jeg har faktisk tenkt på å legge outfit bilder i flere dager nå x) Lol!

    ReplyDelete
  3. Pam: hahaha. Det var et pose bilde da ;)

    Sweet :D Skal sende noe i posenten til deg!

    Mari: HAha, awesome x)

    ReplyDelete
  4. hei.. vad var det som ble fjernet?;P Nå må du få te cammen din allså.. Nellie har begynt å prate te bilde ditt å svarer for deg gjör hon også hehe

    ReplyDelete
  5. Tror det var noe Mari skrev :p Im not sure! AHAHA, awww.. Jeg har fiksa det nå da :))

    ReplyDelete

Thank you!