Tuesday, October 7, 2008

Would you be ready for the next

ANGELS AND AIRWAVES CONCERT!! ^^
.
Man! Det var så AWESOME ^^ Well, Stemmen til Tom har forbedra seg, og det kan man ikke si noe imot! Dagen startet med 2 prøver og 2 innleveringer. Slapp den ene prøva så var ganske happy for å si det slikt ^^ Kl 1.30 pm dro vi SALT LAKE! Og for å si det slikt så tror jeg at jeg har for store forhåpninger til alt -.- Salt Lake var seriøst ikke sånn som jeg trodde. Oh, well. Får håpe San Diego holder seg til forventningene mine :D Men i hvertfall. Vi kom dit ganske sent siden det tar 3 timer, og vi stoppet for å ete etc. Fant frem til hotellet og dro videre til E-centeret i Salt Lake! Må si jeg fikk hjertestopp når Laura fortalte at ho trodde ho hadde kjørt feil når det bare var 15 min til det startet. Som vi trodde. På Myspace stod det at det starta 7 pm, men var visst 7.30. Og det viste seg slikt at vi ikke hadde kjørt feil alikevel ^^ Men damn! Jeg var stille en stund da x)

Vi kommer oss til E-centeret, og får øye på at de har kontroll på å komme inn. Jeg må selvfølgelig ha med meg kamera, men finner fort ut at de driver å sjekker lommer og alt mulig -.- Jeg går altså inn uten kamera.... Men når vi kommer til salen finner jeg ut at en av dudene bak oss har klart å smulge en med seg inn, så klarer de klarer jeg :) Jeg løper for å hente den, men får vite at man ikke kan komme inn igjen om man går ut. Altså jeg måtte lure noen vakter til at jeg skulle møte søstern min men glemte mobilen i bilen å det var den eneste måten jeg kunne kontakte henne. De rev litt i billetten min sånn at de kunne huske meg når jeg kom tilbake. Igjen sjekket de lommer etc, men jeg hadde gjemt den i sokken :o Funka fett ^^

Tokyo Police or whatever startet showet som en nedtur. Altså, de må ha vunnet no contest or something fordi de var seriøst et drittband! Men så kom det som har lyst opp dagene mine til i dag ^^ Angels and Airwaves! Seriøst! Tom startet det ganske bra, med litt falsk stemme, men kan fortelle dere at etter 2-3 sanger så var den rå! :D Og han danser ^^ Dude! Sweetness^^ Well, Matt sang faktisk også noe som var litt stilig.... Om man ikke tenker så mye over stemmen hans x) Pretty awesome opptreden :)) Kunne sitte her og fortelle så mye, men hvem bryr seg? Jeg har sett my 2. favorite band og sett duden som er forbilde mitt! Mangler bare å møte de :) Snakker vi Las Vegas 16. Oktober????? Jeje, Weezer sucks for å si det slikt! Vokalisten er Retarded and de hadde ikke no bra opptreden i det hele tatt. Seriously! Jeg kjeda meg. Til Tom kom opp å sang en sang sammen med de ^^ Way to awesome :) Vi hadde ganske dårlige plasser også, elr nei. Vi hadde bra. Men jeg har seriøst aldri "sitti" på en konsert før så det var f* boring. Menmen. Noen som tilfeldigvis har floor i LV? ;)

Dagen der etter brukte vi på shopping. Haha, var en dude som jobba i zoomies som absolutt hang rundt oss all the time. Endte med at han gav meg nr i posen etter jeg hadde handla klær xD Do i want to call?


Kjeda meg litt når jeg kom hjem i dag så lama meg litt med å fix'e non bilder ^^

6 comments:

  1. Haha, vi er eksperter på å smugle :D

    Øy, I care. Jeg vil høre alt, men vi tar det på msn. Kjipt å ha sitteplasser -.-
    hah, skal på AC/DC jeg nå. Gleder meg ;D Eller i Februar da. x)

    Det redigerte bilde var skikkelig kult!

    ReplyDelete
  2. Vi er det vettu :D Men der var det seriøst kontroll. De tok liksom å gjorde sånn man gjør på fly når det piper, you know x)

    Jaja, forteller deg heller på msn :D Yeah, men ville du dratt rundt på moren din på ståplasser? lol

    Skal du?? :O OOOOOOOO MAN!!! Jeg vil jo se :( Musikken som skal bli spilt første kjøreturen jeg tar i norge med venner ^^ Vært drømmen min lenge x)

    TAKK :D

    ReplyDelete
  3. Haha, men daså xD West Coast var jo ikke noe kontroll x)

    Jepp. :P
    Var moren din med? :O

    Jepp, de kommer til Norge. Må jo dra :O
    Haha, yeahyeah x)

    ReplyDelete
  4. Ja, ikke sant :p

    Hvem skulle elrs kjørt mener du? ;) Tror ikke akkurat en dame som har kjent deg mindre enn to mnd sender deg ut med noen folk hun ikke kjenner til å sove over i et sted som er 3 timer unna :o Elr hva?

    Trodde ikke en gang du likte de :(

    ReplyDelete
  5. Haha, men jeg trodde ikke ho var med på konserten.

    Det er AC/DC Ulrika. Alle liker de :O

    ReplyDelete
  6. Hm, ok ok

    Haha, men trodde ikke du hørte på de ;) Aldri sett deg hørt på de liksom :p haha.How come?

    ReplyDelete

Thank you!