Sunday, October 26, 2008

Harvest

Dagen starta med at Brittani vekka meg kl 09.45, og spurte om jeg ville dra med de til byen for å handle mat. Jeg svarte ja, og de teksta meg tilbake, og fortalte meg at de var på vei. Haha, det var en brå start på dagen. Hopper opp av senga, slenger på meg noen busker og løper til badet for å pusse tennene å uten å få gjort stort mer står de uttafor døra. lol. Vi handla mat+godis for over $120, men siden vi var en gruppe på 6 jenter så ble det bare $20 på hver.
På day daten (ja, samma dag bare senere) dro vi opp til Megans Hytte for å lage mat og kjøre firehjuling. Vi henta guttene, men selvfølgelig er det alltid en som er late. Så vi måtte vente 30 min på Skyler. lol. Egentlig var ikke day daten så utrolig fun, men bedre enn å sitte hjemme :] Vi så på school of rock, en film som jeg bare digger ^^ Haha,. Well, etter det dro vi ned til Megan's, kjørte hjem guttene for å så hente de 2 timer senere etter at vi hadde ordnet oss til dansen. Dansen var... Ikke lik de vi har i Norge, men denna var way better then homecoming dance'n. Vi rava! Alle fikk glowsticks og vi hadde det utrolig fun :] kl 11 dro vil til megans igjen for å ete is ^^ NAM! Jeg elsker rett å slett mat! Awesome kveld ^^


Kenny, me, Princeton, Brittani, Cory & Anneke.. Me and Kenny.. Jesse and Kenny.. Me, Princeton, Brittani, Cory and Anneke

5 comments:

Thank you!