Saturday, October 18, 2008

Whatever you like

Yep, min aller første videoblogg av meg selv. Jeg får vel oppdatere de tre dagene jeg ikke blogget, Elisabeth :) haha. Om onsdan fikk vi altså ferie ^^ Var deilig. Slitet med skole og alt det skulle nå legge seg ned i en uke. Torsdan dro jeg på kino med Kenny, the body of lies or something :p Må si jeg var lost halvparten av filmen, men kom seg etter hvert :) Etter det dro vi på the haunded house/hospital med Sean and Taylor. Møtte Jessie (elr hvordan man skriver navnet hans) der, noe som var way fun fordi han var nok den som var mest redd. haha. I midten av huset så kom Kenny og jeg bak i gruppa fordi han faktsik var mer redd enn meg. Tok år å dra han gjennom, neida. lol. Men tok ikke lang tid før JEG trodde jeg skulle dø. Mens vi gikk var det en dame som satt i en soffa and kinda snakket til seg selv. OK? tenkte jeg og gikk videre. Så hørte jeg et dunk, og kjente noe rundt beinet mitt. Jeg ser altså ned og denna dama ligger altså på gulvet og holder rundt beinet mitt. Første tanke: WTF! The grudge! The scariest thing i've ever been through. Haha. Jeg tar av og løper til de andre folka skrikende. haha. I know,.....

Fredag... Hm, som mange sikkert har fått vite har jeg det. HAHA, tror ikke jeg skal nevne det på blogg. Jeg må bare gjøre det jeg må for å ikke -.- Haha :) Oh well, jeg fikk jo lov til å dra til St.George for å handle t-skjorter til Harvest. Handla også belter og skal skaffe meg solbriller så blir fun! Så dro jeg på det haunted place med vertsmoren min, Anna, Bree and Lauren senere på kvelden:) Var ganske fun. Var ikke det samma som dagen før så funka fett. Og i dag befinner jeg meg inne og har sett minst 1o episoder med south park og the simpsons :) WAY FUN!




Wow, kvaliteten ble jo super :D... Ok, jeg suger til å video blogge, men who cares :)

15 comments:

  1. Fredag... Hm, som mange sikkert har fått vite har jeg det. HAHA, tror ikke jeg skal nevne det på blogg. Jeg må bare gjøre det jeg må for å ikke -.-

    what? x)

    hahaha cute, du må videoblogge meir, totally. eg ska sende deg brunsaus ;)

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA. Jeg ler av videobloggen og at du klarte å løpe på en dør xD
    Og jeg ler av det som ikke skal nevnes på bloggen :D

    Jeg sa jo jeg kunne sende oppskrift :D

    ReplyDelete
  3. Ulrika :) Wee, så søt du er (L) Haha.. Brun saus du ? Kan sende deg det jeg vet du honey <3 :)

    Hahahahha.. Jeg leer nå.. Såå søt du er ;P

    Unnskyld.. ;P

    Miss you, Sweetheart (L)

    ReplyDelete
  4. Adrian: Haha, høres ikke en gang ut som om jeg snakker :s

    Mari: Hahahaha, ja. Jeg ville gjøre no nytt jo :p Kjedelig med det samma gamle :) Haha, ja var vel en del å le av denna gangen -.-

    Og da skal jeg liksom lage det? -.- Vil ha det lettvint :)

    Kristine: Jaa, alle kan sende meg brunsaus :D
    Savner deg også søta <3

    ReplyDelete
  5. Hahhaha, løpt på en dør? xD Du er så eid ^^
    Kul videoblogg, du er søt :D
    Haha, sender deg brunsaus jeg! :D

    ReplyDelete
  6. Haha, ikke mer eid enn det du blir :D Erik er cute!
    Alle sender meg brunsaus :DDDD

    ReplyDelete
  7. Bare jeg og Erik som ler av at du løp på en dør. HVOR MORSOMT ER IKKE DET. xDxDxD Hahaha. xD LOOOL

    Vet du hva, jeg ombestemte meg. Je gidder ikke sende noe brunsaus. Alle gjør det, så da slipper jeg å betale for porto :D

    ReplyDelete
  8. Jeg er lite eid ^^
    Mari: Bare vi som ler av at folk tryner eller løper på dører! :D DET er humor det!

    ReplyDelete
  9. Mari: Aha? Freak :)

    Gidder du vel ikke -.-

    Erik: Jeg eier deg, men kall det lite eid du :)
    Hvem er vi? Du og Mari? ;)

    ReplyDelete
  10. Du er söt du.. hehe Nellie har akkurat sett bloggen din.. å sa hei typ 300 ganger för hun ble sur..
    du svarer ju ikke x)

    Blir julegave med masse brun saus nå hehe ;)

    ReplyDelete
  11. Yeah, hvem ellers? Du ler ikke av folk som tryner eller går på dører :D
    Du eier meg ikke, jeg eier deg lett :D

    ReplyDelete
  12. ELisabeth: Haha :D Sweet ^^
    Hm, jeg håper bare jeg får det fra noen få :p haha

    Erik: Nå ble jeg skuffa :(

    ReplyDelete
  13. savner deeg! koselig å se deg in action igjen. gi meg hus adr di på mail, bloggen, facebook eller noe så kan jeg sende deg en pakke med brunsaus osv, jeg lover!

    ReplyDelete
  14. og btw, norsken din suger! hahaha :D

    ReplyDelete

Thank you!