Wednesday, October 15, 2008

I've been tourtured, Will anybody be my babe?

- All Friday

Ok. Hvor jeg enn snur meg på bloggsider så kan jeg finne folk fra klasser her å der fra Norge (The place where i used to live). Seriously. Når jeg først startet med detta visste jeg ikke om en sjel som hadde blogg av de jeg kjenner. Yeah ok, just some people. Men lover dere, ikke mange! I dag har jeg kanskje vært innpå 10 blogger av de jeg kjenner og veit om mist 10 til. Wierd? Nah, syns det bare er artig :) Men alivel skjønner jeg ikke hvorfor folk kan blogge flere ganger om dagen? Jeg gidder i hvertfall ikke lese gjennom en blogg som tar år å lese fordi de har blogget minst 5 ganger om dagen. Altså så god tid på dataen tar jeg meg ikke til blogg. Gode overskrifter derimot gjør at jeg kanskje leser alle 5 ;) Greit, who cares? Min mening

Yep, så jeg fikk ikke dratt på en ekstra Angels and Airwaves concert. Oh well, mye på grunn av organisasjonen :/ Men jeg tar det igjen til sommeren. Har tanker på å kanskje bli igjen til folka slutter på skolen hjemme i norge. Det vil si 2 uker ekstra? Idk. Ser bare muligheter :) haha.

I dag bestemte jeg meg for å ta ned plakaten som Kenny hadde skrevet. Liksom det er ferie, og jeg vil heller ikke ha den hengende der sånn at alle kommer å snakker med meg x) Men ble visst mye mer styr av at jeg tok den ned. De fleste av venna mine ville vist ha den hengende der x) Slutta skolen tidliggere i dag fordi lærern ikke hadde no for meg å gjøre så han sendte meg hjem :D Såå jeg gikk altså hjem and this kid ran me over with his bicycle :o Haha. Teknisk sett får jeg en reaksjon med å slå til når noen skremmer meg bakfra or whatever. Men denna gangen hold jeg meg til bøkene mine og plakaten jeg surra så mye med å bære x) Og jeg som har en liten skrekk mot folk som sykler. Haha, well, han har var ikke en meter med sykkel en gangs så funka. Yeah.

Well, Jeg gidder ikke mer :) Later kidssss ^^

11 comments:

  1. Jeg blogger flere ganger om dagen when im totally bored. x)

    ReplyDelete
  2. Vi er sånn norsk engelsk når vi skriver ;o
    Alle sier det når de leser bloggene våre. xD

    ReplyDelete
  3. Gjør de? :p Visste ikke en gang at det var flere enn deg og Erik som leste bloggen min. Neida. Mamma, Pam og Elisabeth leser den :)

    ReplyDelete
  4. Haha, de leser den bare fordi jeg har vært inne der og da må de se å x)Eller Kristine leser, men kommenterer ikke x)

    ReplyDelete
  5. What -.- så de gjør det bare fordi du gjør det :((( haha
    Kristine må jo kommentere syns jeg ^^

    ReplyDelete
  6. yo, eg les den dammit! x) but who cares ;)

    ReplyDelete
  7. hilarious om han midget sykkel-duden btw xD

    ReplyDelete
  8. hehe, Unnskyld =D Har ikke tenkt over det i det heletatt ^^ Men hyggelig at du skriver da, vennen <3

    ReplyDelete

Thank you!