Friday, October 24, 2008

Im smiling back at you


Haha, i jeg fikk faktisk lov til å dra på fotball kampen i dag siden det var deres siste kamp ^^ Men siden de vant 46-8 så gikk de videre til semifinalen! Thats way awesome :] Desverre får jeg ikke sett den andre kampen pga San Diego turen min :]] Going to be so cool, believe me ^^ Men heller SD enn en fotball kamp x)
Før jeg dro på kampen var jeg hjemme hos Taylor og damn! Må si han har et fint hus "/ Haha, hadde seriøst ikke gjort noe å bodd der. Gjorde ikke stort, så på film før jeg dro videre til fotball kampen og han til Cedar City. Møtte Ty, og dro til Pizza Barn. I know, det er altså ikke pizzaer som blir laga av barn. HAHA. jk. Har veldig dårlig humor nå :) Men i hvertfall for å få oss noe å drikke, dro tilbake og så resten av kampen. Fikk kanskje med meg de siste 12 min x) Men vi vant! Så congratulation to us og Natta :D


5 comments:

  1. jeg savner også fransktimene! nei, ikke fransken akkurat. Det går bra, med deg? :)<3

    ReplyDelete
  2. nei, den suger! haha. heg gjør ikke stort, skolen da vel. og den er forresten like kjedelig. hva skjer med erika? nickname fordi de ikke klarer å si ulrika? :p

    ReplyDelete
  3. i see, nei ikke akkurat det fineste navnet man kan ha :) lol!

    ReplyDelete
  4. Hahahaha, de faktisk er laget av barn!

    ReplyDelete

Thank you!