Saturday, October 4, 2008

One or Six

Hm, i det siste har jeg vært dødsliten og ut ifra det har jeg begynt å drikke kaffe :o Ikke svart elr med sukker i men kaffe men fløte :) Vanilla fløte ^^ De fleste starter vel med det samma historien til hvorfor de begynte... I hvertfall om man er ung.

I går var det football igjen :D De siste gangene har de spilt andre steder sånn at jeg ikke har hatt muligheten til å se de spille, men yeah, Parowan i går :) Hang sammen med Skyler, og så ikke så mye av første omgang fordi vi dro å åt is :) Men slutten var awesome! 20/20 stod det når tiden var ute. Endte med at de måtte spille overtid, noe som så veldig lyst ut for de siden de hadde ballen. Men endte med at de tapte 20/26. Not good, men fun :D Senere dro jeg ut med Kenny, Tayler og mange andre folk rundt omkring i hele byn. Well, vi gjorde ikke much but we did some crazy stuff. Haha! Det var utrolig gøy ^^ Av en elr annen grunn hadde jo selvfølgelig Tayler en sprø idea om at vi skulle sove ute på fotball banen (og det var jo så utrolig varmt ute) under åpen himmel. Jeg hadde ingen planer om å sove der, men endte med at jeg sovna x) Og om dere har sett grind (skaterfilm), når han ene duden får en firfirsle i buksa or whatever så kan dere tenke dere hvordan jeg så ut når jeg fant ut at jeg også hadde et dyr inni jakka. Man, jeg freaka jo ut x) Skrek ikke elr no, bare liksom, ja x) HAHA! Well, jeg dro hjem igjen kl 08.00 fordi det begynte å regne. oh, well det hadde regnet en stund, men fordi det var så iskaldt dro vi hjem. HAH!


Nå venter jeg bare på at kl skal gå litt fortere. Skal ut med Josh and Dylan... Så akkurat nå lame'r jeg bare på dataen :) As always. Forresten. Noen ider om hvordan jeg skal spørre en dude ut på morP? Lurte litt på om jeg skulle tagge bilen? Som kan vaskes bort med vann, Da ah! Ikke slemt om dere tror det :) De skriver jo alltid på bilen når det er fotball kamper osv med samma ting jeg tenker på. Hoho! Give me some ideas! ^^

7 comments:

  1. vi vil bare si at vi vil ha en hel bull hjem igjen fra u.s.a.... så ikke tagg noen biler..oky? :p

    ReplyDelete
  2. SKJER MED Å BARE HENGE MED GUTTE A?

    Haha, tagg bilen du :D

    ReplyDelete
  3. Elisabeth: Hahaha :D Hva tror du kommer til å skje a? ;D

    Mari: I don't know :O Fortalte jeg deg det greiene i går? Er ikke sikker.

    Haha, har tenkt til det :)

    ReplyDelete
  4. Kaffe er jo godt :D Du henger bare med gutter :o Du må jo ha noen jentebudz å :D

    Tagg bilen til duden du ^^

    ReplyDelete
  5. Det er godt med fløte i ^^ HAha, jeg har jo jentebudz også da :)

    Haha, skal det i dag xD

    ReplyDelete
  6. tagga du bilen, søss?? sa han ja?? går det bra med deg forresten?? talk to me! klem pami

    ReplyDelete
  7. Jepp, jeg tagga bilen til han :p og han sa ja :) Forklarer nærmere om hvordan han gjorde det x)

    ReplyDelete

Thank you!