Monday, October 13, 2008

I'm Taking You With Me


Musikk: All Friday - Echo Screen
I dag kommer altså moren til Kenny over og skal snakke om konserten, Angels
And Airwavs :o Jeg gruer meg... Im pretty sure she would say no, vertsmoren min altså "/ Oh, well. Lurer også på hva moren til Kenny sier :o Man! Jeg har nerver nå ass. Jeg vil så gjerne møte bandet x) Rydda rommet mitt og resten av huset er vaska. Så nå venter jeg teknisk sett bare på at de skal komme. 4,5 time til de kommer! Bah...

Kl er 16.40 her nå. Hadde jeg vært hjemme i Norge så ville jeg altså gratulert Erik, og siden han er der så har han jo bursdag nå selv om det
er hele 6,5 timer til her nede. Så Gratulerer så mye med Dagen ERIK! Føler faktisk at jeg kan si at du er bestekompisen min? :) HAHA, jeg driter meg litt ut om ikke du synes det, men du er i hvertfall min! Skulle ønske jeg var der nede å kunne gratulert deg, men får heller funke her.... Såååå...

HAPPY B
-D AY ERIK <3.>


Er ganske kaldt for tiden... I dag på morran var det f.eks i dag tidlig. Var -10 grader :o Kaldere enn det er i Norge er jeg sikker på, men til uka er det oppi 70 F igjen. Tror det er rundt 25 grader. Er vist noe som skjer her ofte. Snør og så blir det varm igjen. Wierd syns nå jeg, men gjør ikke noe at det blir varmt igjen :D
Derfor var dagens Outfit slik:
Gjør som Mari da....
Bukse: Bik bok
Genser: Vero Moda
Jakke: Burton, Zoomies
Lue: Volcom, ?
Skjerf: Elisabeth sin :O

Ok, i know the text er messed up. Prøvd å fikse det? Gjett a! Dere får bare leve med det :)

11 comments:

  1. hei hjemme er 6 grader :)

    ReplyDelete
  2. Erik, du er min? xD lol

    Her hjemme er det nesten minus på morran!
    "I dag på morran var det f.eks i dag tidlig" Litt weird setning eller x)

    Haha, så da har vi begynt med outfit da?

    ReplyDelete
  3. Foresten, ler litt av det Kenny greiene. x)
    Men du må få låv, om jeg ikke hadde fått lov hadde jeg dratt likevel :D

    ReplyDelete
  4. Du foresten. Et spørsmål. Har du fortsatt samme nummer på mobilen? Vis jeg vil sende deg melding?

    ReplyDelete
  5. Jeg skrev det gangske sent da:) Leser ikke gjennom før jeg legger det ut ;D

    Nah, bare når jeg føler for det :)

    Hvorfor ler du av det?

    Det hadde du nok ikke :) Haha, om du var hjemme hadde du det, men ikke her! Yep ;D

    ReplyDelete
  6. Fordi, rart om du ikke skulle få lov. Lissom ho liker ikke at du henger med bare gutter osv. :S
    Men fikk du lov?

    ReplyDelete
  7. Jammen, jeg må vel bruke no kode for å sende til deg? ;o Eller bare +47?

    ReplyDelete
  8. Spør du meg så syns jeg det ikke er så rart. Altså Las Vegas. Kjent meg i to mnd. What? Stoler du på det? ;D

    Bare gutter Mari x)

    Jeg får lov til å dra av henne, skal ringe representanten min først :o

    Nei, bare send sms ^^

    ReplyDelete
  9. Får håpe du får dratt da ^^
    Thanks! Svarer litt sent ;p Jeg sier NEI bare for å drite deg ut! :D
    Søta ^^

    ReplyDelete
  10. Fikk ikke dratt "/ Oh well!
    Haha, dust :D <3

    ReplyDelete

Thank you!