Sunday, October 11, 2009

Black magic.

I forrige innlegg skrev jeg jo at Norge burde ha ventet med å gitt Obama nobel prisen, men det hadde ikke noe med at jeg ikke mente at han ikke fortjente det. Mange som kunne misforstå hva jeg mente, så ville bare få det klart opp :)

Men dere! Har dere noen gang vært borti fyren Criss Angel? Han bodde på hotellet Luxor, hvor jeg bodde i Las Vegas. Vi hadde planer om å dra å se på showet hans, men fikk ikke tid. Nå angrer jeg! Det hadde vært så utrolig gøy å sett noen av de syke triksene. Hvor morsomt hadde det ikke vært å sett noe man ikke veit om man skal tro på elr om er ren triks med hjernen vår? Sett fra min side tror jeg han driver med svart magi. Um, noe sammarbeid med djevelen, om det for den saks skyld skulle finnes en. Men om det bare skulle være tull og alt triks tror jeg ikke helt på. Dere burde alle ta en titt på youtube elr noe å se noen av de syke triksa hans. Blir litt freaked out.


Den første videoen som var her var at en dame ble delt i to. Kanskje ikke den mest seriøse så la ut en ny video x) Den andre fikk jeg ikke inn igjen :S Om man går inn på youtube kan man også se at han tryller frem en elefant med folk stående rundt hele området, elr når han tryller frem en dame ut av en sekk. Wow, skulle ønske jeg så det. For det går nesten ikke ann å ta feil. Kan man virkelig lure folk så ille om det ikke er svart magi?

Ja, jeg har hatt en litt avslappende helg der jeg har tittet litt for mye på nettet og tv. Men noen ganger er det deilig med slikt :) Fått ryddet rommet mitt, vært sammen med familie, og funnet ny musikk som står i smak :)! Deilig.

5 comments:

  1. hmmm vert sammen med noe familije....:)

    ReplyDelete
  2. Det youtube klippet der er juks da. Ho dama har ikke ben og spiller med.

    ReplyDelete
  3. Haha, okok. Det kan godt hende :p Men hvem beveger bena? Og,,,,. har du sett andre triks fra han? I guess i should put up a new one :p

    ReplyDelete
  4. Alle triksene til Criss Angel er juks. Menneskene i filmene er skuespillere. Ingen kan gå gjennom glass. Ingen kan trylle frem en elefant. Det han viser på showene sine er derimot illusjoner, men ikke på langt nær spektakulære som de fake triksene som svirrer rundt på youtube virker som. It's all fake! Sorry! ;)

    ReplyDelete
  5. Hm, bare jeg hadde fått dratt på et av showene hans så hadde jeg kanskje gjort opp en mening. Kjedelig om han bruker skuespillere ;o Kanskje ikke han er ekte, men tror fortsatt på svart magi av no sort :P

    ReplyDelete

Thank you!