Wednesday, October 7, 2009

Las Vegas.


Noen bilder fra Las Vegas. Sikkert en av de beste turene hittils! Savner det så sykt. Så jeg ser ingen grunn til å ikke dra tilbake! Tenkte jeg bare skulle legge ut noen bilder før jeg tok kvelden. Har sovet siden jeg kom hjem og våknet akkurat nå, um 21.30. Yeah, man blir ikkekvitt Jet-lag så lett. I dag våknet jeg kl. 04.00 så var utrolig trøtt på skolen siden det "egentlig var da jeg skulle sove." Uff, noen ganger burde man bare ha lik tid over alt. Null, Jet-Lag!! Ok, så legger meg vel om en time og våkner kl 4 i dag også, way sweet! I hvertfall, enjoy!

Hard Rock Cafe. We also went to the Hotel :)
Driving down the strip before we walked through the whole thing. Took us about two hours?
Little New York New York. So much fun :)

The view from the Stratosphere. Pretty cool, huh? :)

2 comments:

Thank you!