Thursday, October 29, 2009

Caugh drops will not save her today...


Det er ikke alltid like lett når man er syk. Heller ikke når man føler seg sånn passe greit så får man heller ikke dra på skolen. Gud veit hvor mye jeg går glipp av nå :/ uh, nå fa
nt jeg ikke en passende setning på norsk, men får stadig høre fra mamma at jeg sikkert har svineinfluensa, men det veit jeg selv at jeg ikke har. Bare hatt feber i to dager ^^ Men jeg føler meg bra i dag, bare utrolig slapp og hoster en del. Har heller ikke fått jobbet noe med OD-dagen greia, men sier seg selv at man skal ta det med ro når man er syk. (Jeg må nok holde meg hjemme en dag til :/)

Nå har de fått snø i Parowan også. Gjett om de har det gøy :/ Til lørdan er det
også Halloween. Hadde egentlig likt det veldig godt om jeg var et sted der de feiret det skikkelig. Norge er kjedelige til slike ting. Føler at det eneste stedet man virkelig sosialiserer seg med andre folk er på fester der man drikker, elrs henger man bare med de samme folka. Er det ikke slikt? Hvor mange pinlige samtaler har man ikke hatt med en person man ønsker å bli kjent med når man ikke har drukket? Haha, yeah :)

Mye whining fordi jeg ikke har hatt mye stort elrs å tenke på. Har tross alt tilbringt dagen hjemme i sengen og soffaen. Takk og lov for tv ved sengen, og ikke minst trådløs nett^^ hihi. Fant forresten en sang jeg har lett lenge etter. Eneste som mangler nå er at jeg blir frisk :)


Kvaliteten ble litt dårlig. Får se om jeg får ordnet med det senere :)
Fotograf: Thorbjørn Helin

3 comments:

Thank you!