Monday, October 26, 2009

Muse.

Ohh, Muse konserten var amazing!! Var så utrolig gøy! Danset og sang med hele tiden. Dagen startet med at vi, Mari, Vetle, Karoline og jeg dro inn til Oslo for å se Muse spille. Spiste på Mc. Donalds før vi tok turen videre til Spektrum. Ved inngang 10 fant vi ut at to av oss hadde inngang 5 så Vetle og Karoline gikk for å stille seg i den køen. Med at bare Mari og jeg gikk i lite klær endte vi opp med at vi frøs som bare det, men fordi vi bare skulle stå i kø i en halv time (dørene skulle åpne 19:30 vistnok) så trodde vi at vi skulle klare oss. Den halvtimen ble fort en time, og etter en time og 15 min slapp de oss in dørene. Om jeg ikke var syk fra før (som jeg var) så er jeg i hvertfall syk nå! Så frøsne som vi var la vi ikke merke til kulden lenger og hadde det nok så gøy, og fordi vi kom oss inn fortere enn Vetle og Karoline endte det med at vi ble splittet under konserten. Mari og jeg dyttet oss frem til gjerdet som vanlig, men etter en skuffelse med at vi ble så mye dyttet at vi ikke fikk hoppet gikk vi lenger bak etter 4 sanger. Så klart verdt det :] Vi danset og hadde det gøy. Definitely en av de beste konsertene! Fikk til og med tak i en av ballongen de kastet ut. Hadde en liten fight med en dude for å få den først da, men fikk den til slutt med et blåmerke på armen. Elr, jeg gav en lite del til han ^^ Var fun! Helt til de ti siste minuttene når jeg plutselig ikke ante hva som skjedde. Hele sceana forsvant rett foran meg, og like etter forsvant alle rundt meg. Var sikker på at jeg skulle besvime. Så dårlig luft, og så varmt som det var sjanglet jeg over Mari. Med at jeg stelte meg på huk under en sang fikk meg til å være litt med på den siste sangen :] Noe jeg er way glad for! Vi elsker konserter!

1 comment:

Thank you!