Friday, October 30, 2009

Running out of mysteries.

Fordi jeg har brukt de siste dagene i sengen har jeg heller ikke hatt stort å gjøre. Kjedet meg sykt til tider, samtidig har jeg også gått gjennom minner gjennom årene. Minner som får meg til å le, gråte, ønske det aldri skjedde og ja, sikker på at de fleste kjenner seg igjen :] Er utrolig koselig å ta tid til å se tilbake på fortiden (som man oftest har tid til om man er syk leeeenge). Føler meg ganske mye mer på topp enn det jeg gjorde i går, med feber på 39.5. Nå er jeg ikke helt sikker på om det er mye, men det fikk meg heller ikke til å føle meg bra så det må ha vært noe. I dag var jeg feberfri så nå er jeg klar for helg :] Bortsett fra at jeg ikke fikk dra ut i dag. lol,

Picture 173

Music: Paramore

Og for å ikke glemme filmen til Angels and Airwaves, Love som kommer ut 14. februar. De kunne ikke hatt en bedre dato. Gleder meg sykt til å se den :) Ta en titt på traileren her.


No comments:

Post a Comment

Thank you!