Sunday, October 18, 2009

Go to college for the rest of my life.


I dag skulle jeg egentlig ta turen til Oslo for å se Bring me the Horizon, men ser ikke ut til at det blir noe ut av det på grunn av at jeg ikke kommer meg hjem senere i kveld. Så mye sier meg at dagen min kommer til å være fylt med mat og tv tittig. Ser vi noen kilo her og der? Uff :) Har hatt en ganske emosjonell helg også. Kanskje jeg rett og slett bare burde skaffe meg et liv? Haha. Nei, men nå har jeg også fått i orden jetlaget mitt. Så er det ikke noe tull med det lenger :) Men siden jeg har vært hjemme hele denne uken også (ikke for å glemme at Mari har vært her en del så kan vel ikke akkurat si at jeg ikke har noe liv) har jeg faktisk tatt frem penn og papir. Blitt litt inspirert til å skrive sanger. Nå mangler jeg bare gitar ferdighetene mine. Tror jeg begynner å bli litt flinkere til dette enn det jeg en gang var. Slutt på masse rim x) hehe. Musikk betyr mye for meg :)

Nå for tiden driver jeg også å ser litt rundt på skoler. Valget er mellom å gå på Hult i London, elr rett og slett bare velge college i USA? Jeg er litt lei av å gjøre det samme. 10 år med norsk skole fikk meg til å dra til USA. Og fordi jeg likte det skader det ikke med å gå på college i et annet land også. Hva med Australia? :) Jeg får fortsette å se litt rundt for aner jo heller ikke hva jeg vil bli. London, USA elr Australia?

7 comments:

  1. Fuck Boston. Haha. De har hult i Boston, men nei takk :) Hvorfor vil du dra dit?

    ReplyDelete
  2. Egentlig vil jeg til New York. Men mamma mente at Boston var et fint studentsted + at det lå nærme. x)

    ReplyDelete
  3. Jeg skjønner, men da må du kanskje beynner å se litt på skoler da?

    ReplyDelete
  4. Ja, men får ikke dratt til høsten uansett. Må nok ta et friår med jobbing.

    ReplyDelete

Thank you!