Tuesday, October 6, 2009

Do you feel alive?

Naa sitter jeg paa flyplassen i Amsterdam. Kjeder meg saa sykt. Matte vente paa flyet i 3 timer, men naa er det bare 40 min igjen!! Null tull med fly denna gangen. Hadde seriost ikke forundret meg om flyet var f0rsinket elr at den ikke kunne lette fordi noe manglet o.l. Det eneste problemet denna gangen var at jeg nesten ikke rakk flyet. Elr joda, jeg var der i god tid, men glemte helt bort at man matte sjekke inn bagasjen i god tid for man tok av. Gosh, er jeg ikke flink? Men jeg fikk sjekket inn og rakk flyet med god tid. Var vel bare han duden som jeg snakket om innsjekking som provde aa skremme meg (I'm sure). Oh well, skal bli godt aa komme hjem naa, selv om jeg allerede har en stor klump i magen om at jeg ikke var der lenge nok. Jeg vil tilbake! Hvorfor kunne ikke Norge og USA vaere like 10 min fra hverandre. Hah! Men maa vel fa tinga sammen for jeg gaar paa flyet. Hey!

No comments:

Post a Comment

Thank you!