Tuesday, October 20, 2009

This is just the beginning.


Gjett hva jeg så i butikken i dag? Jepp, nemlig mexicansk mat (sett bort fra taco) :] Hm, ok så taco har alltid funnets i hyllene våre, men hvor mange nordmenn er det egentlig som lager burritos, enchiladas and quesedilla? Nå lurer jeg færlt på hvorfor jeg har whina de siste få månedene over at jeg ikke får spist no mexicansk elr typisk amerikansk mat. Selv om det er litt annerledes her enn det er i USA så skal jeg gi det en sjanse, og hvordan det smaker får dere dømt fra meg i morgen. Da skal jeg nemlig lage middag :] Selv bestemt det. Gleder meg faktisk litt! Oh well, elrs står lekser og Grey's Anatomy på lista. Så nu burde jeg kanskje komme i gang om jeg skal få lagt meg i kveld/natt :)


Nå får dere litt lyst på burritos?

No comments:

Post a Comment

Thank you!