Monday, October 19, 2009

Sosialt å røyke?

Ew, hvor mye parfyme går det ann å ha på seg? Ok, jeg har ikke noe imot om folk lukter godt, men når man skal dynke på seg en halv liter parfyme så blir en jo litt kvalm. Lukter jo flere km i radius. Haha. Og, i dag fikk jeg også høre at det er sosialt å røyke. Greit, jeg skjønner jo at folka som røyker kan ta seg en spasertur ekstra utenfor skolegården for å røyke, men hvem som helst kan vel det? Det er vel like sosialt å gå sammen med andre som ikke røyker enn å gå sammen med noen som gjør det? Elr hva mener man når man sier at røyking er sosialt? Vil ikke si at det er det samme som å drikke. For folk drar på fester for å drikke, har sammenkomster for å akkurat gjøre dette, har vi dette med røyking? Er det noen som kan forklare meg hvordan røyking kan være mer sosialt? Hadde hjernen min hatt funksjon i timen i dag hadde jeg kanskje spurt om det, men fordi jeg var neddopet med smertestillende orket jeg ikke ta meg bryet :) Noe får bare vente!

I går tok jeg meg også tiden til å se p
å en film selv om jeg følte meg ganske så dårlig. Mari kom over og hadde tatt med seg filmen, Kill Theory :) En helt ok film. Var skummel, men noen ganger føltes det ut som om alle "skrekk"filmer er like. Oh well.

Med nybakede cookie brownies sitter jeg her og koser meg, og fordi jeg er så ekstra sunn tar jeg krem på toppen! Sweetness :)

2 comments:

Thank you!