Wednesday, October 14, 2009

Sjokolade, en smak av himmelen?

Mmmm, sjokolade. Ikke nå lenger :/ Av en elr annen grunn klarer jeg ikke nyte sjokolade like mye som jeg gjorde før, og det skal liksom være så himmelsk som alle forteller. Det var vel det det pleide å være en gang tilbake i tiden. Ingen ting på godteri hylla frister. Alt handler bare om mat nå :p Så er sjokolade en smak av "himmelen" for oss?
I hvertfall så bestod dagen min i dag av: Skole, south park x2, Scrubs, The'70s show, Two and a half men, Family guy, The simpsons x2 og så lekser. Mye sosialt for å si det slikt. Leksene blir i hvertfall gjort :) Det eneste jeg må bli bedre på er å legge meg tidlig. I dag tar jeg forhåpentligvis kvelden før 24. Wish me luck ^^
Og for å ikke å glemme det så føles det ut som vinter nå. Er iskaldt på morgenen og har
nesten ikke lyst til å komme meg opp for å rekke skolen. Skal det være kaldt så skal det være snø. Jeg gleder meg til snø :)
Gratulerer med dagen, Erik!!! :)


Music: Owl City.
Sjekk ut den nye cd'n: Ocean eyes :)

No comments:

Post a Comment

Thank you!