Sunday, April 12, 2009

A Day To Remember

Er en stund siden jeg har blogget nå. For dere som ikke har fått med dere det så kommer jeg hjem om bare 6 uker. Ikke dårlig, huh? :D De siste dagene har jeg brukt på å kjøre sånn at jeg kan få lappen når jeg kommer hjem. Jeg gleder meg litt da :) Tror faktisk ikke jeg er så dårlig til å kjøre siden jeg kjører i heavy trafikk ^^ Største utfordringen blir vel å senke farten. haha. Elrs så har jeg kampet med familien og the Coutts family ^^ Dagen startet ganske bra. Var sol og ja, vi hadde det kjempe koselig ^^ Men når kvelden kom så ble det iskaldt. Skikkelig kaldt. Tror jeg bare sov 3-4 timer den natten. Haha. Vi våknet altså til at det snødde utenfor. Syk fra før av måtte jeg pakke ned alt sammen. Det var iskaldt. Haha. Men jeg overlevde. Planen var å være der to dager, men siden det snødde og jeg var syk bestemte familiene seg for å dra hjem og avslutte med en middag hjemme hos oss :) Det gjorde vi. Så i dag dro vi ikke til kirken fordi vi bestemte oss for å sove ut. Var ganske deilig :D Sååå, for dere som ikke veit så er det altså bursdagen min om akkurat en uke. Ikke at jeg vil bli 18, men skader ikke med en gratulasjon ^^ hihi.



Tiden går sykt for, og uten at jeg veit ordet av det er jeg på flyplassen og surrer rundt :) Jeg håper den bare kan gå litt saktere den siste tiden jeg har her. Er så stress med alt pakking og slikt x) Så, hvem kommer på flyplassen? :D hahahaha. neida. Men nå tar jeg vel kvelden. Noen som har skole i morgen. heh. Night folks :)

Music: A Day To Remember and Kate Voegele

3 comments:

  1. yey...ullebulle kommer hjem hilsen Nathaniel å Nellie :)))))))

    ReplyDelete
  2. Fra min blogg: lol? xD

    Haha, sweet. Håper det ikke kommer mer snø her i år. Da blir jeg sur. -.-
    Men gleder meg til du kommer hjem hvertfall, I'll be at the airport!

    ReplyDelete
  3. Nathaniel og Nellie: Awwww :D Ja, om ikke lenge :D

    ReplyDelete

Thank you!